Followers


familia

familia

mOsHi2


pakse memakse dipakse

>> Tuesday, October 27, 2009

pagi tadi aku baru dapat jumpe kak ai... mcm lame giler tak jumpe walhal last jumpe pun rabu lepas...
so waktu waktu mcm nih aku nak story pun.. yelah selain dari abg aku kak ai pun tempat aku citer segala yg ku nak citer.. cume lately aku guna khidmat kak ai dari abg aku.. sebb abg aku bz.. so taknak la bebankan dia.. masalah dia pun menimbun tambah lak masalah aku...

aku ader kasi kak ai bace sms yg gphat antar jumaat mlm lepas.. tersenyum kak ai... then dia cakap " kan kak ai cakap.... ape fa rase mcm tuh jugak dia rase.. so nape perlu fa pertikai? erkk yg tu takde jawapan... entah la... skunk ni byk sgt orang yg try nak duga kewarasan aku.. saje nak phycho aku..... saje nk tgk aku ribut...

"dia pakse diri dia untuk pakse fa lupa" itu kata kata kak ai yg buat aku pikir berkali kali... "sebb dia takde pilihan"

yeke takde pilihan ae?

takpelah kak ai.....kalau la aku ader kuasa dumbledoor dlm harry potter yg boleh tarik memory or lupuskan memory... aku dah buat awal awal.... sebb skunk ni bukan gphat malah everybody keep forcing me to delete ape yg ader..

sebb diaorg suke pakse aku wat benda aku tak suke kan...

aku pun manusia biase jugak yg ader perasaan.. bukan hati kering dol!!


kire ok la AKU DH LEH ACCEPTD dgn ape yg dah berlaku.. jgn la demand lebih dari aku..... sakit tau..

jika cinta itu suci,mengapa mesti ader insan yg akan terluka?dan jika kasih itu abadi pohon agar ia terus bersemi

aku tak pernah melakar kata hanya harapan ku lontar dari pandangan mata.. kuikuikuikuikuikuikui



0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP