Followers


familia

familia

mOsHi2


uhuk uhuk... cedey

>> Wednesday, October 21, 2009

arinih mmg menduga buat diri kecil ini... lelah.. sampaikan aku langsung tak boleh nak tumpukan perhatian.. pepagi migrain aku attack.... hampir tumbang.. mujur sempat kak ai pegang.. kalau tak mmg cium lantai la aku untuk sekian kali...

cube untuk bertahan.. tapi akhirnya aku terpakse half day.. kusut... sakit... penat sume bercampur menjadikan aku blurrr teramat.. sudahnya aku decide nak ikot kak ai yg kebetulan half day. ntah nape aku boleh pilih nak ikot kak ai... ikotkan hati aku nak je menyendiri g aje memana yg boleh...

sementara nak tunggu kak ai settlekan kije.. entah nape hati ni meronta ronta nak godeh pc org...setan mane yg hasut... hampir jugak aku tewas ngan hasutan.. last last aku abaikan... rase bersalah.. biarkan... walaupun dalam hati meronta ronta nak tau humraz yg disembunyikan oleh orang ornag kesayangan aku... pelik selama ni takde pulak aku terdesak sampai nak hack privacy ornag but..... mujur sgt aku tak ikotkan nafsu...

dalam kereta aku byk layan perasaan.. ape kak ai cakap aku cube layankan.. entahla otak tgh serabut dgn segala mcm benda buatkan aku tak mampu nak react sehabis baik.....destinasi kami ke umah opis mate kitaorg yg mc... tgk hp.. hurmm takde pape... yg dinanti tak kunjung tiba...bagai diseru msg abg aku masuk... ermm ok...

masalah kian menimpa bile dpat kol yg memerlukan aku duduk dlm keadaan amat tertekan... yes i really nid a shoulder......samapi aku tak mampu nak nangis...sakitnyer beban aku nih...

bertahan la selagi mampu... then sambil dengar maslah masing masing.. ader satu confession yg agak menusuk hati n kalbu... mmg sedap kalau buat sambal.. tersiat kejap ati nih.... tapi siapa aku nak sangkal...

tersimpan kejap ag statement... entah sebelum ni penah dgr confession tu tapi entahla... mungkin aku tak sangka statement tu akan di confesskan sendiri pada tuan punya badan..


soklan cepu emas aku dapat " kalau dia pilih kak n bukan that gurl.. fa rela tak?"... n jujur aku jawab.. " fa rela andai dia pilih kak dari that girl" entah aku benar benar rela atau tidak ngan jawapan tu aku tak pasti...http://www.emocutez.com baru ku sedarkan.. orang ornag yg ku sayang selama ni punya banyakkkkk rahsia yg disembunyikan dari aku....


...

banyak giler yg tersimpul yg tak dapat aku uraikan rupenyer....... mcm ne aku nak hadap sume nih..... ? http://www.emocutez.com


kalau la aku hilang kan diri.......


ader ke yg mencari? http://www.emocutez.com


sape nak jwb ae?........

5 comments:

Anonymous October 22, 2009 at 9:26 AM  

kalau awk menghilangkan diri..
dah pasti ade someone akan mencari awk

Anonymous October 22, 2009 at 9:28 AM  

Jgn salah faham....kak ai ngan org takde apa2 lah. tak terlintas pun kat hati org.. jgn fikir bukan2 ok

jifat

eyfa hanies October 22, 2009 at 5:42 PM  

hmmm ader ke yg nak mencari?haizzzz

eyfa hanies October 22, 2009 at 5:47 PM  

tapi tak mustahil kalau masih wujud perasaan tu kan... takpe kalau dah jodoh takkan nak menolak

Anonymous October 23, 2009 at 7:47 AM  

insyallah pasti ade...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP