Followers


familia

familia

mOsHi2


tetaje

>> Monday, October 12, 2009

Arini waktu keje aku. … aku tak sgt bekerja…entah takde hati nak bekerja leh tak mcm tuh? Arinih kak ai ader pinjamkan aku satu novel lama… lama giler usia pun dah dekat10 tahun lebih… since `95.. tajuknyer “bila sina kembali berbunga”
Bile bace novel nih aku letakkan diri aku ni dalam citer nih.. sebb jalan citer dia mmg mcm ape aku lalui skunk….. bile aku bace sayu ajer.. haizzz… byk madah madah yg sincere n sweet…


“pipit burung… enggang pun burung…terbang bersama manakan bisa!” kene sejibik….

Rase mcm nak je bagi jifat bace.. tapi tulah nak ke dia bace buku buku cenggini… ah biarlah…
Arinih aku doakan dia cepat sembuh.. moga ari ari yg mendatang bawa kebahagiaan buat dia… untuk aku pulak rasnyer tidak ader yg bubah..

“aku cuba membahagiakan orang lain tapi aku tidak mahu mereka bahagia atas penderitaan ku….”

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP