Followers


familia

familia

mOsHi2


aku syuke

>> Monday, November 02, 2009

yuhuuuu.. dah masuk bulan november.... suke sgt aku bile dah di pengakhiran hujung tahun nih... pas november.... disember... huhuhuhuhu... best best!!

ujung tahun nih byk cuti so mmg beraturla majlis majlis kekeluargaan kan... but bukan tu yg aku kalutkan.. ermm ntahla bile masuk je bulan november ku jadi excited semacam jer. maybe sebb dh hujung tahun n nak masuk tahun baru kan....kuikuikui aci cenggitu?

yang tau mayb suasana nyer tetap sama mcm last year..... yang pasti aku akan tunggu tibanyer ari tu nanti... sebb ape.. aku nak manfaatkan sebaik baiknyer.. kekekeek... so aku dh kene plan la untuk wat suprise ape untuk my mom n my dad`s annivesary nanti... aku akan plan sebulan awal.. so dh masuk bulan nov nih mmg kene pakat ngan adik adik aku nak wat ape....

kalau last year aku bawak mama n abah g shopping tak hengat.. so tahun nih ape ae? tak sabar aku nak celebrate my parent annivesary bulan disember nanti..orang lain punya annivesary aku pulk yg over kuikuikui.... lain tu takde kot.... chrismas aku takde sambut hocckay.... new year pun tak.. aku nak sibukkan diri untuk kerja kerja n kerja....

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP