Followers


familia

familia

mOsHi2


bukan niat

>> Saturday, October 10, 2009

new update..

setiap butir bicara aku ngan kaunselor, aku terjemahkan kedalam satu layangan email pada jifat.. entah tetiba aku terasa nak bersuara setelah aku lebih lama berdiam kan.... so sebolehnyer pengarangan aku.. aku lebih staright 4wad... kalau boleh taknak ader timbul konflik emosi untuk pihak aku dan jifat..

bile aku send email tue terdetik dihati ku takkan ader ape yg bubah...! dia dah bulatkan hatinye... bohonglah kalau takde mengharap agar ader sinar baru ader tapi tipis... amat tipis...

dan aku tak sangka dia membaca email tu dlm waktu yg singkat.. ! tiada sebarang balasan email.. harap la jugakkan.. but he prefer calling me...
aduhhh... di saat aku lihat nama pemanggil tu rase sayu... kuatkan jugak hati ni menjawab...

perbualan yg mendatar... hampir emosi bile sampai satu ketika masing masing berdiam melayani suara hati... bagaimana nak ku katakan ya? luahan email aku tu telah merentap keceriaan jifat arinih... bukan niatku... ...maafkan saya ...

jifat kata soklan yg aku tanyakan dia tak dapat jawab.. sudah aku agak....dia lebih rela pendam rase jeruk hati dia dan meracik racikkan ati kecil aku..takpelah siapa aku nak pakse.. even aku amat tidak senang bile di tinggal dgn seribu tanda tanya....

kalau dia rasekan tindakan aku meruntuhkan tembok airmata lelakinya... aku mintak maaf...bukan niatku...

Dulu, Kau Pernah Berjanji Pada Diriku
Untuk Menjaga Dan Menyayangiku
Itu Bererti Sampai Akhirnya
Kau Meninggalkanku

kak ai.... mcm yang dijangka la....

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP