Followers


familia

familia

mOsHi2


i`m sorry

>> Monday, October 26, 2009

mlm ni aku rase sepi sangat.. hish yang ni tak best nih... bile aku sepi t kang ader la nak sensitip sensorang... malam ni jugak rase cam lama je....busan pulak...


ptg tadi sempat chat ngan abg... ermm nampak gaya aku ni wat salah ag.. tu la gatal benar nak nanyer soklan sensitip... terus down mood...

sorry ye abg ku sayang.. adikk tak sengaja.. ermm tetiba pulak nak tau kn...

boleh abg aku cakp pasni aku takleh tanye ag sal orang lain hanya sal dia je ku leh tanya..

hurmm mcm la abg aku tu nak jawab bile ku soal sal dia... dah le abg aku ni byk rahsia yg dia sorok dari aku....adik yg sibuk nak tau kan.. aku nak jadi adik yg baik untuk abgnyer... salah ke?.. kekekkeke

ermm nape ae lately aku asik tingat kat jifat jer?sihat kah dia? gembira kah dia? hati meronta nak tepon tapi kompom takkan berjawab punya.....

sushkan nak sedapkan hati kite....

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP