Followers


familia

familia

mOsHi2


emosi aku..aku emosi?

>> Monday, October 19, 2009

adoyaiiii ape masalah aku ni ae? demand kah aku ni?hurmmm manje sgt kot! poyos la...

well arinih aku sempat ym ngan abang ku.... serase aku ni la pestime aku ym ngan dia sejak 5 bulan pas..... uissss kekok giler r....

poyos kan? ermm sebb aku lebih prefer nak contact by phone... tapi lately dia bz nak tak nak kene la ym.... itupun mujur la jugak dia nak ym kalau idak?..... hurmmm mase chat teremosi la kejap aku.. ermm ntah tetiba aku rase nak speak out ape yg ku rase ku pendam.. mmg la tak baik kan.. main sergah je abg aku pun tak suke aku act mcm tuh tapi entahlah... aku patot luah ape yg terkumpul sebenarnya... dh tak leh nak tahan ag dah perasaan nih.....

aku pendam aje ape aku rase... takde nak citer ngan sape sape.. aku tak puas hati pun aku diam pendam wat jeruk tu yg dah tak tahan aku hambur la... cian abg aku... udahnyer aku nangis bile ym... time tu pulak abg aku tepon.. macam tau tau je.. puas jugak la aku nak cover sore... lately ni aku asik sentap ajer..
agaknyer aku terbawak bawak akan feel aku ni kot.. yelah aku kecik ati oo bile abg aku tak tepon...mlm semalam.. ngadekan aku!!! mcm la aku ni "awek" dia... nak tepon selalu....awek dia pun tak demand mcm aku.... haizzzzzz...... emosi betol cik eyfa adyra nih......


yelah aku manje pada yg sudi aje.. kekkeek... but tu la aku mmg kecik ati gile bile abg aku tak tepon... beria ria aku tunggu tapi tak tepon.... huhuuhu

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP