Followers


familia

familia

mOsHi2


jumpe pakar

>> Friday, October 09, 2009

Nape ae dulu mase aku putus dgn my-x dulu aku tak terjejas sampai mcm nih.. ermm mayb aku tak bagi hati aku penuh kot… but untuk this time its totally effect me much…. Its take time me to recover… semalaman jugak aku piker mcm ner nak atasi emosi aku yg terganggu nih… ye la sampai sakit sakit aku..

So mase aku stay kat hospital ampang putri mlm tadi aku rase kene brain wash kot mind aku nih…. Hanya aku yang mampu ubat diri aku sendiri… aku try accept sket sket…memandangkan bile aku nilai balik “meeting” aku ngan jifat ptg semalam mase dia kol…bile dia confess sesuatu yang agak mengguriskan hati kecik yg mmg dah sedia kecik nih.. dia tidak diciptakan untuk aku.. begitu juga aku tidak diciptakkan untuk dia...someone else yg lebih berhak dari aku... even berat nak time tapi aku tetap tak leh nak ubah kan...

so aku decide nak jumpe kaunselor! gile kan... putus chenta sampai nak jumpe kaunselor!! mayb itu salah satu pilihan untuk aku.... sama ada ia baik untuk aku atau tidak lum dpat aku pastikan... sebelum nih aku ader gak refer ngan kawan baik aku...ngan makcik aku... ngan uncle cina aku rapat mase dok johor dulu.....ramai jugaklah saje nak dgr pendapat je...so bile aku jumpe ngan pak kaunselor ni sekurang kurangnyer aku perlu luahkan ape yang terbuku nih dgn seseorang .... selalu aku akan rujuk dengan abg ku ajib.. but aku takot bile aku citer kang ape aku rase mmg melalak aku dalam tepon... kang tak pasal pasal dia pun ikot nangis gak.. abg aku sornag tu pun lembut hati gak mcm aku.. cume aku lebih cengeng dari dia! nak refer ngan akak aku, dia pun tgh semak pale dgn BIG BIG prob dia yg dtg serentak dgn masalah aku...
bukan aku tak kongsi dengan ornag hal nih.. aku kongsi.. tapi rata rata fed back aku dapat .... hurmmm ntahlah...mcm ne nak cakap ae? sebb dey all tak berada dikedudukan aku... sebb tu aku rase perlu bercakap dgn orang yg mmg bidang tugas jiwa jiwa nih...

ikhlas aku admit kat sini.. byk sangat benda aku nak tanya ngan jifat tapi aku tak mampu nak luahkan dekat dia... sebabnye .....

kalau la aku dapat peluang nak tanya kat jifat mmg mcm wartawan aku nak tnye.. tapi mampukah aku? cakap semalam pun aku dah bergenang air mata nih......

mesti sesapa yg bace blog nih tertanya tanya ape sebenarnyer masalah aku kan... haizzzz....but sorry bab ni terlalu personal.. aku takkan bukak citer nih.. aku hanya akan luah ape aku rase dalam kebuntuan ni jer.. sebb kat sini la aku mampu nak direct citer perasaan aku kalau nak banding aku luah depan orang...



0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP