Followers


familia

familia

mOsHi2


Hanimoon…

>> Thursday, February 10, 2011

Salam..
Lame tak jengah bukan bermakna tak ambik peduli langsung akan blog ini. Cume ketiadaan ruang n peluang nak jenguk aje. And now i`m back! Kembali dengan pelbagai citer yang nak share kat sini. Full of memories! Last two weeks aku tinggalkan tanda Tanya dengan orang sekeliling termasuk officemate dengan pelbagai spekulasi yang diaorang buat keatas “kepergian” aku 2 minggu.

Ader yang pikir aku “kahwin tak jemput” almaklumlah cuti lelama bagai. Tambah pulak bile sepupu aku pun turut same cuti. paling kelakar bile ader yang cakap aku boleh g holiday sesame dengan sam sempit ( sekalipun kebetulan sam pun g ke destinasi yang sama yg aku g). papepun aku tetap kunci mulut tak mau habaq(cakap). Connection aku offkan selama kepergian aku ber hanimoon..

Jangan hengat orang yang dah kawen aje boleh hanimoon bagai.. orang bujang pun boleh ma… berhanimoon with family terchenta.. yup! Hilangnyer aku just g holiday nun utara sana. Destinasi ke LANGKAWI VS PHUKET.. konon berangan nak g phuket dengan xbf dolu dolu.. but tak kesampaian.. pegi ajelah dengan mak ayah kan..

Rombongan we ols seramai 15org. termasuk mak ngah n pakngah.. sepupu rapat aku pun pegi. Dah lama plan akhirnya ujung bulan lepas baru selamat direalisasikan. So takde maknenyer aku nak cuti kawen ye bro…. istilah kawen tu tak boleh diguna pakai wat mase ni.
So aku boleh ler pelan pelan story kat sini aktiviti aku sepanjang kepergian.. sampai dah naik rentung jadinya. Menghabiskan mase berjemur macam ikan paus aje kan…

Serasenyer ni la antara momen best holiday setakat nih. Yelah kalau dulu abah mama yg support sume kan.. but ni antara yg aku sendiri sponsored. Samping holiday sesame family ni jugak antara gifted untuk my parent semperna jubli perak yg ke 26 of their married… anak dia pun dah 25 kan.. hehehhe

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP