Followers


familia

familia

mOsHi2


oh my BIG BaNG

>> Thursday, February 24, 2011


Alhamdulillah dah baek. kalau ptg semalam aku bergelut sebab susah nak nafas, tambah O2 lega sikit nak bernafas... tapi bukan nak citer sal sakit aku ni,.. tapi nak citer benda lain..


semalam tak leh tido weyyy... so pepagi sampai opis terus on PC n connect internet kai DIGI bodben.(kat opis tak de kemudahan tenet.. sob sob... teruk punya majikan tol tak? IT dept takde internet facility.....?)




ketidaksabaran (bahase ape aku guna pakai nih?) aku ni sebab nak dengar single terbaru (terbaek dari studio JYP) dari BIG BANG!.. tolak tepi SUPER JUNIOR yang menjadi kegilaan angah adikku n cewek cewek semalaysia (aku tak minat sgt SUPER JUNIOR) now its BIG BANG tym ya darl!

kalau orang lain fanatik dgn SUPER JUNIOR yang tk bape nak SUPER tu.. aku pulak fanatik dengan BIG BANG... bukan BIG BANG yang OMPUTIHnyer tu tapi from KOREA..

yezza.. boleh tambah lagi satu lagu dalam playlist on my mp3.. single terbaru BIG BANG "tonite"tu best gak.. tapi aku tetap suke lagu dari mini album yg dolu dolu "LIES" n "HARU HARU" bukan "terharu" tau... coz pada pendengaran tinge aku ni.. lagu tonight ni lebih pada susun lagu coz byk mengaplikasi music techno yg ala ala dalma game boy.. kalau lagu "haru haru " n "lies" tu lyric n lagu best!

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP