Followers


familia

familia

mOsHi2


Handphone Masuk Lubang Jamban.

>> Tuesday, January 25, 2011


sadis sungguh kalau lihat pada "title" entry ni...

apekan idaknyer, handphone aku bunuh diri dalam lubang jamban tau... aisehhh dalam banyak banyak tempat nak terjun kenapa la nak terjun dalam lubang jamban!!! tell me y....!

nasib baik la clean aje... kalau idak aku tak dapat nak bayangkan ape akan jadi kat handphone yg dah sedia buruk ni...

terkebil kebil la jugak bile tetiba denagr bunyi "plupppp" toleh aje tengok handphone aku dah selamat dalam mangkuk tandas.. loading.... loading.... tak tau nak amek tindakan ape.. tengok lampu dah terlip lap lip lap dah..

tanpe buang mase aku terus celup n amik balik handphone.. itu pasal jamban dia bersih clean n clear.. nasib baik habit aku ni yg jenis suke flush dulu before pape hal pun... cleaner pun baru je cuci semua toilet...

terus kuar.. hajat pending dulu.. cepat cepat bukak casing n letak atas singki.. makcik cleaner tengok siap cakap " handphone jatuh dalam jamban ke?" ni soklan wat wat nak tanye sebab concern ke atau soklan sengaja nak sindir aku ni?! mencengkam jiwa betul punya soklan....sudahnya aku jawab "aha" n terus blah....

wat emergency kol kat angah suh jgn msg or pape coz aku wat post moterm kat handphone.. bile aku citer kisah sadis nih.. terus dia gelak...

hampes punya adik!!

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP