Followers


familia

familia

mOsHi2


cekik darah

>> Monday, February 21, 2011


suasana panas terik sekarang sama naik dengan suasana "ati anas" aku arini...


manakan idak.. arini kene balik naik taxi. takpelah kan... dah ler arini boleh pulak kekurangan taxi. selalu bukan main bersidai cari customer. tym aku nk guna khidmat boleh pulak lesap. nan ado sejibik pun taxinyer.

muka dah ketat je sebab panas membahang. dah le tak tahan panas...bile ader rembat cepat cepat. gasak la kalau orang nak cakap aku potong q ke ape.. janji sape cepat dia rembat dulu la...

dalam taxi aku dah le kepanasan. aircond tak kuat pulak apek ni pasang.. haiii sabo ajelah... sampai umah aku hulur rm3. elok kuar keta je apek tu bersuara

"amoiii, lima ringgit la."

"ape pasal rm5? saya selalu naik cume rm3?" tanya dengan muka tak puas hati...

"ari manyak jem minyak naik.."

"eh bukan u punya pakai gas ke? bile mase pakai minyak? u jangan nak tipu customer.. saya report nanti" aku dah beranginnnnn

"aya kasi saja lah rm5. u sorang saja naik... customer kurang sekrang."

"nah! pasni make sure u jgn stop bile saya tahan.. cekik darah punya apek.. kalau teksi mahal takpe jugk ini aircond pun takde!" aku hempas pintu teksi tu kuat kuat tande protessss..

masuk umah je..cari mama... takmo naik teksi lagiii mahallll cekik darah!!!!!

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP