Followers


familia

familia

mOsHi2


laparrrrr

>> Monday, February 21, 2011


menu dinner semalam hanya makan fruit salad aje.... semangkuk buah aku habiskan.. puas hati betul melantak sensorang. takde nak share share pun ngn adik angah.. setakat kasi rase sepotong buah aje.. kijam? heeheh mmg kijam pun.. aku gile lapar malam tadi. nak makan nasi memasing punyalah PEMALAS nak masak nasi. so sebab ego punya pasal hah.. fruit salad pun jadilah...


tapi tu tak bermakna aku on DIET! NO NO....! DIET takde dalam senarai. tak boleh pakai istilah tu dalam life eyfa hanies.. lagi nak menambahkan "BERAT" ader.

aku mengaku punya tabiat makan yang over. makan banyak. tapi badan tak jugk naik naik. entah mane r pegi semua yg aku makan pun tak tau. semedang maintain 40kg.. nak naik tu susah bebenor... kalau nk turun berat tu bukan main lagi.

kalau tidak takkan la orang boleh cakap kat aku " u ni tak padan dengan kecik selera besar"

tapi sekarang aku benar benar lapar... usaha tangga kejayaan tau.. pepagi aku dah menapak pegi jalan kat belakang parking epf semata mata nak tuju gerai nasi lemak faveret aku. kekonon nak jadi 1st customer la... tapi ......... makcik tu tak bukak pulak gerainya... terus aku patah balik.. boleh aje kalau nak beli nasi lemak gerai lain. tapi anak tekak ni mmg dah aim nasi lemak makcik tu... kempunan aku arini...

sob sob.. nak nangis bile ape nak tak dapat... watkkan pagi aku "muram" sikit..

i`m starving rrrrrr......

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP