Followers


familia

familia

mOsHi2


entry entah pape

>> Thursday, February 17, 2011

salam..


kalau entry sebelum ni sebut pasal hana tajima. arini mama pulak suh aku gayakan tudung mcm hana tajima pakai.. ikotkan arini nak "ikat belakang" aje.. sebab mood malas tu dah dtg.. yelah kalu malas jean ngn tshirt pun jadi bawak g keje. pastu pandai pandai cover nak elak kantoi dgn bos..

bile jenguk closet ader stok baju yg dah iron. kire selamat sikit. sebb nak elak dari iron baju. uihssss benda paling tak best buat adalah nak iron baju. ya ampun berchenta betul kalau nak iron baju. selalu je bertangguh. buang mase..

tudung just pick yg tak payah di iron. mak aii punya pemalas anak pompuan abd halim ni...
tapi dulik ape kan... takkan setiap saat nak kene maintain "segar" je kot.



ni ala ala hani tajima`s style. tapi versi malas.

siyes arini ari malas untuk eyfa hanies. sampai kan nak g keje pun macam nak tak nak aje.. dalam train dah pikir nak EL but gagahkan jugak.

n i noe udah dibilang sebelum ini. kiranya aku pakek gaya ini bisa narik perhatian orang lor. n yes!!! mmg agak menarik sikit perhatian ornag.. eeeii rimas dowh...

dalam lif boleh pulak tersempak dgn abg rox;

"amboiii adik abg ni.. dah lain ae... sejak sejak clash dgn naji"

"well, life must go on hehehe.. wife abg sihat?"

"ok tgh tunggu ari je. ni nak jadi model yearbook tak?"

"who? me?"

"yup, gaya dah ader.. "

"ermm tak minat la"

"takpe try je.. next wik abg call fa ok"

wah wah... mcm tuh je kan... kalau orang lain kene bagi nama. aku siap kene panggil. ni kes pakse rela ni.

terpikir pulak ader ke abg rox nombor aku? ermmm kompomlah ader.. mase order serunding aritu kan dia tepon aku.. adoii mangkuk tingkat betul aku ni.. berserah jelah... nak sgt kan aku jual muka... dari aritu ag suh kan.. kite tgk mcm mane aku rosakkan mood nanti..(jahat tol)

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP