Followers


familia

familia

mOsHi2


keliru lagi

>> Thursday, February 17, 2011

keliru dan terus keliru.. ermm lebih kepada perasaan blurrrr. it is sengaja nak duga kadar denyut jantung yg telah sedia abnormal dari insan normal lain?


masih terngiang lagi ayat keramat yg terlafaz...(adusss dramatik pulak)..


"........awak tau kan niat dan hajat saya utk awak..td saya dh ckpkn pd awak..so, ini secara rasminya..saya nak "melamar" jadi "kekasih" dan juga "bakal isteri" saya".....

ni bukan cobaan atau rekaan but it really happend! untuk aku dan untuk sekian kali!..

dan aku terkelu!

telinga mendengar jauh sudut hati menolak keras..

menerima atau "mematahkan" impian orang seperti lazim yang aku lakukan.

how come aku menerima kalau 'kenangan" itu masih kuat dalam diri?
how come aku menerima kalau "parut luka kenangan itu" masih berdarah luka?
how come aku menerima kalau "pintu" itu aku tutup kejap/rapat setelah "kenangan" itu direntap?
n
how come aku menerima kalau "nama itu" masih segar dalam ingatan!!

bagai kerja menolak ombak, makin ditolak makin tercampak.


0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP