Followers


familia

familia

mOsHi2


BIG MAC vs MULUT

>> Friday, February 25, 2011

nampak sedap kan?

sape suke makan burger? tak kirelah burger mesia ke, burger ramli yg jual kat tepi jalan ke, atau burger fast food yg ade kat KFC, Mc D, charles`s Junior,BURGER KING, uikk habis semua aku senaraikan.. huhuhu.

tingat pulak mase kau krusus last year bile mr sean cakap dengan aku. dia cakap camnih " you kalau nak gemuk, i suggest you makan BIG MAC ari ari. sebab kolori dia sama byk dengan ape yg badan u perlukan." dia tak tau ke aku ari ari menu burger je sampai muka pun dah macam burger!

so kalau sape ape yang suke, hah... ader satu citer yang nak aku sharekan. sumernyer angkara BURGER! jadi beringatlah sesape yg nak makan burger pasni terutama yang tingin nak makan BIG MAC or DOUBLE BIG MAC.

ni punya citer angah adik aku tu yg gtau. mane tak mase dia citer, dia dengan aku sama naik gelak guling guling. habis burger chicken Mc aku aku entah memana perginye, sebab lawak sangat!

angah : "along pasni nak makan BIG MAC kene take full of caution tau. ni, tadi akak tempat angah citer anak buah dia terseksa sebab BIG MAC."

aku : "ape hal?"

angah:"anak buah dia li burger BIG MAC. dia makan la macam biase. nganga luas luas kan sebab nak sumbat burger tu. sekali dia jerit jerit sebab tak boleh tutup mulut dia.. (aku ni dah start senyum senyum tahan gelak). pastu akak opis angah ni bawak la anak buah dia pegi doctor.. doctor yang rawat anak buah dia dengan nurse pun gelak gelakkan anak buah dia.

(waktu ni angah dah gelak gelak. aku yang tak tau penghujung citer pun ikot same gelak sebab tak tahan tgk angah gelak mase tgh tgh citer.)
angah sambung lagi.

"doctor tu gelak sebb mulut budak tu tak boleh tutup sebab BIG MAC. tak pasal pasal kene tahan ward semalam. puncanye rahang dia dah lari dari kedudukan asal mase dia bukak mulut nganga nak sumbat burger tu."

aku: (gelak tak hengat nih) habis tu mcm mane budak tu?"

angah: " doc kene pasang ape benda ntah untuk tutup mulut budak tu. pastu sekarang budak tu tak boleh nganga luas luas. kalau nak menguap pun kene control. dasyatkan penangan BIG MAC!"

mmg dasyat! seb beklah mulut aku ni kecik je.. so tka leh nak ngap bigMAC. yg boleh enter pun takat yg saiz kecik kecik aje.. hehehehehhe

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP