Followers


familia

familia

mOsHi2


suke...menari kikiki..

>> Wednesday, February 23, 2011



melakukan aktivity kegemaran aku yang selama ni mungkin orang tak tau (kecuali mama, abah, angah n adik aku sahaje) yakni routine "menari" aku almost every nite, (mostly spend an hour to do it) make me feel so freshhhh! yelah since aku umur 6 tahun lagi dah suke mengedik gedik menari. kalau dolu dolu menari open depan mama abah boleh la coz dolu dolu kecik kecik lagi kan... but bile dah meningkat besar ni selalu aktiviti ni aku buat 'sorok-sorok" dalam bilik jelah... takot nanti kene bahan oooo... tambah pulak dah kije ni so benda kesukaan ni dah jarang nk wat tapi cuba jugak nak curi mase nak buat walaupun sejam.

bagi aku menari boleh wak aku hilang stress.. bile menari wat aku rase sihat ajer.. salah satu senaman jugakla kan.. nak harap joging atau pegi gym payahla sikit sekalipun taman reakreasi tu sebelah taman ajer.. so dgn menari pun boleh kire jugakla ae...

macam mana aku menari? hehehe aku tak ikot class formal pegi amek dance class sumer. i`m just watched mane mane style dance yang rase ok n aku boleh wat then aku try... aku pun pernah jugak ber"poco-poco" yang mane aku rase fun sesangat. ape taknyer.. dengar beat n my body started to move.. menari jugak salah satu benda yang membantu aku maintainkan 'body'..
sekalipun aku ni boleh kategori kerempeng tapi takdelah skinny sangat but aku akan pastikan bile menari setiap part of my body ni pun "menari" jugak. kekekeke. so lemak lemak mane yang tak patot ader aku akan try untuk "cairkan" hahahaahha!
gile kan! opssss ....

so aku berangan mat jenin la kan.. if aku ader rumah sendiri, (sekarang menumpang rumah famili) aku akan reserve kan satu bilik khas dengan cermin besar untuk aku wat tempat pertapaan aku melepaskan tekanan n menenangkan diri.... kalau tercapailah.. but taksemestinya tak boleh nak berangan kan!



0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP