Followers


familia

familia

mOsHi2


terlupa....

>> Tuesday, August 25, 2009

mase tengah lipat kemas baju dalam almari .. mata aku ni terpandangkan baju jifat yang aku amek dari dia sebelum dia fly... ntah nape bile aku pandang baju tu terus aku jadi gila kejap senyum sensorang.. sebb dengan baju tu lah mcm mcm citer lawak yang jadi....


yelah aritu dia turn kl jap nak spent time dengan aku..kebetulan dia ader kije kat IMR dekat area HKL . so bile jumpe ni mcm mcm plan la kononyer... antara plan kitaorg yg betul betul menjadi realiti is g umbai,mlaka.. kekonon nka mkn ikan bakar.... cadangnyer nka bertolak awal boleh le jenjalan kat bandar mlaka jap sementara nak ke umbai...

unfortunately mase pagi on dat day jifat cakap dia nak g IMR jap nak hantar barng... mulenyer dia nak suh aku g lepak hotel dia ajer sementara nak tunggu dia settlekan kije kat IMR... tapi dia angkutnyer aku same g sana.. ok gak kan boleh tgk tgk kawasan... sesampai nyer kat IMR park keta sume jifat pun g la jumpe dia punya Prof..... sempat ag dia pesan dgn aku " jap ae syg.... dalam 15 minute i`ll be back ok..." ok.... so aku pun mula la buat lawatan sambil blajar tgk tgk kawasan semetara nka tunggu pak jifat aku settle kan kijenyer... nampak la student student ukm part medic nih study.. aku tgk ajer ler.... so ader la dalam setengah jam.. so 15 minit dh jadi setengah jam... so aku pikir mungkin ader sket discussion kot... aku biarkan lah jifat ngan kije dia... aku pulak dh sampai keta n decide nak hbiskan novel aku yg aku ader bawak.. sampailah aku hbskan novel n tertido dalam keta...

mase berlalu.. aku terjaga pun bile ader orang ketuk cermin keta. agaknyer ingtkan aku ni tak bernyawa kot... so tgk tgk jam.. dah dekat 2 jam setengah aku ditinggalkan berseorangan.. hurmm mane jifat?... terus aku sms dia "sayang..?''

then about 2 minit dia kol..

"sayang...!! so sorry.... orang terlupe sayang kat keta... omg!! so sorry dear... orang terlupa sangt.. jap ornag otw g kat sayang..."

blur kejap..... "TERLUPA?"

OMG dia terlupa aku.. amboiiiii... !! hampesnyer.... mujur aku sms dia.. kalau tak mmg sampai ke ptg ler aku kene tinggal kat situ sensorang... umbai pun kemana....

sampai aje keta.. terus dia gelak.... "sorry yea sayang.... jgn marah.... siyes orang tak sedar orang bawak sayang... selalu orng sendiri ajer..."

"amboiiii mmg workoholic betul!!! dalam sejarah la aku ngan jifat... boleh dia terlupa... kekekeke.. so sebagai nak tebus kealpaan dia.. terus dia bawak aku g umbai... spent time mkn ikan bakar kat sana...

mase on the way tu... mmg aku di bahan la sebb kealpaan dia...cisss.!!! then mase nak g umbai aku pulka boleh salah bagi direction.. hah amek ko.... mmg time aku pulak kene bahan.. beria ria aku jadi co pilot alih alih dia yg cari jalan ke arah umbai.. kekekeke. mujur jumpe destinasi......

well we had so much fun together... even ader incident tak sepatotnyer berlakukan... atleast nih adlaah sesuatu yg manis dapat aku kenangkan... mau tak.. tak penah dibuat orang... boleh terlupa bawak ornag n dibiarkan cenggitu ajer... kekekkekeke....

sempat jugak aku citer ngn mama n abah sal incident jifat,, mmg sume ketawekan aku.... adoyaiiii..

to jifat.. next time kalau awak terlupa saya ag siap awak!!!!...



2 comments:

jifat August 26, 2009 at 12:18 PM  

insyaallah tak lupa dah...hehehehehheh

eyfa hanies August 26, 2009 at 6:51 PM  

mmg sepatotnyer tak leh lupe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP