Followers


familia

familia

mOsHi2


ola...

>> Sunday, August 23, 2009


salam... hampir sebulan aku hilang tak jenguk blog merah nih... kemalasan sgt sejak sejak nih.. bukan takde cerita.. tapi sebab aku hilang mood... rase mcm nak sepikan diri jap kekeekkkek.. aci cenggitu?nak kate takde story ader.. byk! tapi entah le aku nak simpan sendiri.. tu pasal maleh nak update kat sinih... ngeh ngehngeh...


sume sedia maklum skunk dah masuk bulan pose... so aku nak wish kan pader sumer "SALAM RAMADHAN" moga moga ramadhan tahun ni kite sume dapat menikmati nikmat ramadhan yg penuh makna nih.. cewahhhh..

so untuk ramadhan nih aku akan masuk dapur la. jadi chef... mama aku akan siap siap berjuang untuk siapkan tempahan baju raya so aku ni plak berjuang untuk masak masak juadah berbuka.. kire ok la tuh... kekekekke....


0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP