Followers


familia

familia

mOsHi2


aku.. demam..

>> Sunday, August 23, 2009

kalau orang lain suke suki sambut ramadhan dgn penuh sihat.. aku pulak dengan suke sukinyer demam.. rasenyer ni kali ke2 dalam august aku demam... 1st mase last wik pas aku jumpe jifat... kali nih pun aku demam gaks... pas jumpe jifat... adusss demam rindu kah? uwekkkkk..


ye ye aje nak demam rindu.. aku je dok merindu kat dia. dia sket pun tak wendu aku..kikiki... so bile dh demam mmg aku kuarantinkan diri aku duk lam bilik jer.. mujur leh on9 on9... bukan pe aku bile tak sihat mmg lembik... lemah terus..

risau gak aku nih.. yelah skunk kan musim demam babi kan,.. amboi bahase.. pembetulan H1N1 yea.... so cuak jugk la kan...so mayb aku nak g ngecek doc esok kot.. doctor peribadi aku jauh ke pantai timmur sush...

so ramai la dok bahan aku kekonon aku kene H1N!.. hampes la kawan kawan aku nih... tak baek tau ... kalau demam je takpe.. ni sekali dgn flu... mmg kembang je hidung aku... nak nafas pun sush.. tak sukenyer.....

3 comments:

bear beary August 24, 2009 at 10:19 AM  

semoga cepat sembuh Cik Eyfa :) Posa ke x arini ? hehe

jifat August 24, 2009 at 12:26 PM  

jangan lupa makan ubat. sayang awak

eyfa hanies August 24, 2009 at 1:00 PM  

bear beary.. heheheh soklan maut tu..... ku tau.... ? kekekekkekke arigato.....


jifat.... awat tau ape ubat saya hocckay!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP