Followers


familia

familia

mOsHi2


confess

>> Sunday, August 23, 2009

heart with a jelous face...

last fridayz aku sempat jumpe dgn my jifat... well ni perjumpaan terakhir aku ngan dia untk bulan nih.. then aku kene tunggu 4 bulan pulak nak jumpe dia... sakit! tapi nak wat camno kan...

even aku tak harap nak jumpe dia jumaat pas but tak sangka dia nak spent time ngan aku!! yelah dia balik nak jumpe family.. bukan nak jumpe aku kan.. tapi bile ader peluang... aku grab jer...

honestly waktu aku jumpe dia jumaat pas .. aku dalam keadaan amat tak selesa.. yelah mcm mcm lam pale nih dok mikir kemungkinan kemungkinan yang datang dok berlegar dalam pale... akuu bayk diam dari berceloteh mcm biase... ntah aku rase berbulu jer bile aku dok mikir dia ngan somebody....

nak ag best bile jifat gtau yang dia kan balik ke klntan with his cousin.. mmg saje je nak jakikan aku... huhuhuh.. jeles?! mesti la aku jeles... sebb aku tau ape yg tgh jadi...


0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP