Followers


familia

familia

mOsHi2


capet..

>> Saturday, August 29, 2009

fuh.. betape penatnyer aku arinih... jenjalan menghabiskan duit.. kekkekkke opsss teman mama je okay.... kebetulan nak cari something untuk my kazen , nabil yg akan fly ke ottawa,canada dis friday... so memandangkan nabil rapat dgn kitaorg so kitaorg pikir y shud we give him something kan.. agpun besday dia pun bakal bakal ajer.. advance sket la... so mengikut rancangan hanya aku n mama aje yang kuar, but last minit angah n adik pun nak join...

destinasi pertama klcc.... so merantau jauh sket.. sampai je klcc aku terus masuk parkson... dekat men wear.... usha usha baju kan kn..... so ader sesuatuu yg menarik aku ! yup!!! terpesona sungguh aku pada sesuatu itu.... ape itu? rahsia r.... yg penting aku sudah beli.... berbaloi la... chantik.... brand "GUY LAROCHE"....
packing baikk punya siap kotak .. boleh terus fly ke KB terus nih!! mama lak likan untuk abah kemeja "FRAUD" peberet abah kaler purple pink.... chantek... ingt nka charas yg itu untuk jifat.. tapi aku lebih tertarik pada yg sesuatu itu....

then masuk butik quicksilver unutk cari barang nabil... aku ader survey jugak but takde yg menarik. cume angah ader likan wallet untuk nabil... sesekali berhabis untuk ornag tersayang rase puas sgt... jifat n nabil antara yg aku sayang... abang,adik,lover... kuikuikui


then pas ke klcc g jalan ker jalan tar.. shopping bagai..... mencari kain baju untuk mama,angah n adik... untuk aku? tak perlu kot....mmg penat giler sampai kan aku dh mcm nak ngaruk aje.. dh ler ramai orang kn..
muka yg kepenatan..

ni la hasil aktiviti membunag duit....kekekekekek sampai terduduk aku kat lrt penat punya pasal ngangkut barang barang.... ader barang jifat disitu yer....

yg enting sampai umah je mmg aku lepak sgt....

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP