Followers


familia

familia

mOsHi2


bukak puase....

>> Monday, August 24, 2009

arinih ari ke 3 umat islam berpuase.. so ramai la yg plan nak bukak pose dgn famili... dengan pakwe makwe kan.. g buffet sana g bufet sini.... hurmmm jeles plak aku bile tgk kapel kapel g bukak pose sesama... uwaaaaa...!!! aku?! jgn kata nak bukak pose sesama...... nak bersahur belum tentu... apatah ag raye!! sadis dengar....


so nak tak nak berbuka la pose dgn mak ayah ter chenta.. .. arinih aku mc.. sempat jugak la chatt ngan sue.. berkongsi cerita sal bukak pose nih... waduh... aku pun tingin gak nak berbuka dengan ajib... tapi tulah jauh... jifat?! huh nak suh dia balik sini ag? mau aku kene sekeh.... baru je balik kl dh nak suh balik sini?... kalau tak sekeh.. mau aku dengar dia membebel... kelakar la ... tapi best kalau sesekali lelaki membebel... heheheeeh...

nampak gaya hajat aku nk share momment berbuka dgn dia tahun nih tak kesampaian.. apatah ag nak raya... memandangkan dia tak raya kat kay elle kan... aku pulak waktu raya kene kije... hurmmm ...

ader kemungkinan tak dia balik sini ag?... huh dlaam mimpilah!!!

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP