Followers


familia

familia

mOsHi2


getting better

>> Tuesday, August 25, 2009

salam.. arinih aku masih lagi mc... demam dah kebah cume flu ajer belum.. time kasih la pada yg sudi care kat budak sorang nih.. bertalu talu inbox tepon aku masyukkkk wish untuk kesembuhan aku... kekekkke mcm celeb pulak.. perasan bangat deh!!


aktiviti aku arinih mmg membuhsankan.. paling tidak aku akan baring tido.. bangun tgk tb jap then baring balik.. nak layan laptop mcm tak kuase pulak... tak larat aku nak mengupdate fb fs sume... kumpul baru best layan kekekeke...

ape yang besh arinih naji pepagi dh nepon bertanyakan aku.. wahhh bestnyer.. mau aku nak selalu sakit kekekekkke... ermm dia bz arinih...kalau idak sempatlah nak ym ngan dia jap.. so ape yg dapat sms aje lah...tu pun sms bertanyakan add ajer...

miss him so much....bile dia nak balik sini ag ae?dia tak rase nak balik ke?... jumpe aku... budak yg menyusahkan ari ari dia.. kekekekkeke....

papepun aku tak sabar nak bekerja esok.... hope flu aku cpeat baik.. takmo sesak napas ag ok....


0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP