Followers


familia

familia

mOsHi2


adoyaiiii hamster ku!!

>> Thursday, August 27, 2009


ape yg dilihat? itulah yang berlaku...well.. nampak gaya anak anak hamster kesayangan ku kali nih wat hal ag.... genap seminggu si yuki lari umah ikot jejak pucca... dis time yuki wat hal lagi.. mentang mentang dia mmg disayangi oleh sume ... so ni bukan tiket untuk dia buat havoc hocckay!!!



citernyer cenggini.. "along.. t balik ko tgk ape yuki buat".... "nape ma?" tanya ku... "pagi tadi angah dah pakse dia buang wood pads yg dia masukkan dalam mulut dia...nak tau nape dia kumpul wood pads ? sampai umah g tgk hasil karya agung yuki...."




okay.. dalam pale ni mcm mcm pikir ape yg yuki buat... sesampai je umah aku terus g umah dia.. omg !!! ape yg di lihat kat atas itulah yg terjadi... kebetulan si pucca tumpang tido... yuki dh bangun n sorokkan diri kat bawah..



gerammnyer.....nakal giler hamsters aku nih... punya byk dia kumpul n sumbat wood pads kat umah dia sampai hampir sama tinggi dengan bumbung.. pastu g tido pulak.. ingat gudang or kandang kuda ape!!



hampessss betul...




ni aku close up sket kasi clear... sampai bersepah ko.. hamsters buat... nak ketawa pun ader... mane lah yuki nih dapat idea nka wat mcm nih... teruk tul!!



betapa sedapnyer pucca tido beralaskan wood pads yg menggunung tue.... sudahnyer pas je aku simpan barang barang aku terus aku kemaskan.. clean up sume mess yg yuki buat.. sakit mate tgk sepah sepah nih...





0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP