Followers


familia

familia

mOsHi2


xtvt isi mase

>> Friday, November 18, 2011

salam...


arini sempat joined dance routine sejam je.. tu pun sebb nak tgk n catch up new step untuk present kat swiss garden bukit bintang.. ya ampun tukang coroe ni pun agak agak la kan nk wat step pun... byk n susah tu... mujur tak terbelit kaki tau... dah le semalam(khamis) ponteng...

pastu lari pulak pegi ke bilik JTM coz ader training untuk dikit barat nyer competition antara jabatan kat opis tue...macam tak cayekan? aku ni pun tk caye jgk.. bile mase pulak rela serah diri bagi name kat kak zub(penyelia bab bab kebudayaan club).. setahu tkde pun.tau tau dapat email untuk join 1st meeting n start wat training... tarikh nak lawan 2 disember nih antara jabatan yang aderkat HQ jalan raj laut ni... tapi elok sampai je diaorg dh hbis... but atleast tunjuk muka pun ok wat... agpun aku pun dh maklum yg aku terikat dgn komitmen lain (ahli club perempuan keberet club kwsp plus krusus).. but they hope sgt aku boleh bagi komitmen tu pun pas aku cakap yg aku hanya boleh spent my precious tym ni pas settle komitmen aku dgn urusan sri paduka cik ipah ni... kirenyer aku join seminggu before lawan.... but secara tk rasmi aku boleh dtg jenguk amik note... ipah nk dikir barat? dikir timur pun tk lepas ni nak dikir barat...adoiiiiiii sengal!!!.. aku tk tau cakap pantai timur la....

oh ya... bz tetap bz..but aku syukur dgn semua kesibukkan ni.. macam aku cakap.. aku sengaja sibukan diri aku supaya aku terlalai memikirkan sesuatu yg mengganggu...

mase aku dance tadi my coreo ader mintak aku untuk jadi usherer untuk FFM ahad ni kat picc.. normally kat mesia ni ujung2 tahun ni banyklah event anugerah kan.. so my coreo offer untuk jadi usherer untuk fes.filem mesia... sound nice but aku tk nak tamak. aku syukur dgn ape yg aku ader sekarang.. tk perlu tamak unutk kejar sesuatu yg akhirnya membataskan diri kita.. merencatkan kerja kita.... dgn baik aku menolak sebb tuntutan kerja..sebb tanggungjawab aku byk..aku taknak sebb nak kejar rezeki sampingan punya pasal nilai kerja aku merosot... tol tak?
biarlah tk masuk tv pun.. sekadar pengiring artis yg menang award ke main stage je pun.... sekalipun byran ratusan jgk tapi tkpelah... rezeki jgn tamak kelak aku jgk rugi....
next wik krusus.... pas krusus nk wat show kat swiss garden.. then kat pwtc pulak.. pastu lawan dikir.. then ader byk lagi yg menanti.. but tgh disember aku nak 'hilang" kejap ok...

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP