Followers


familia

familia

mOsHi2


bday gift vs anni`s gift

>> Tuesday, November 01, 2011


yes.. sudah masuk november... lepas tu disember... kejap je kan mase berlalu.. tau tau dah nak ujung tahun... tau tau nak masuk tahun baru pulak...


this november a bit busy for me.. mane nak completekan hours krusus.. mane nak wat dance trainning routine lagi.. mane nak berarak untuk jemputan wat dance show lagi... next week ader 1 show kat tropicana golf resort untuk giant annual dinner... selang a week pastu kat swiss garden bukit bintang pulak.. then kat hilton hotel pulak... penat? ermm sikitla but enjoyyy jgk kan! bile kita buat benda yg kite suka... penat ke tk penat ke itu citer lain.. janji kepuasannn.. terapi diri buat diriku.. ceh!!

ok stop stop takmo citer sal xtvt aku.. lain waktu aku update lain... sambil layan lagu "tomorrow by tablo sambil tu jgk jari jari ni syiok dok ketuk ketuk keyboard nih...

erm malam tadi kene migrain attack.. even dah beberape ari ni asik kene je tapi malam semalam the worst... sakit sgt.. sampai mama kene tolong picitkan pale ni.. itu dah tahap lemau dah tu sampai mama kene picit pale.. seriousss bile mama picit pale aku malam tadi.. automaticly tingat mase kecik kecik dulu umo 6 7 tahun.. macam mana mama treat mase aku migrain macam tu la mase kecik dulu.. infact siap picnic teman tido lagi... kiri mama kanan abah.. aku tgh tgh... manje kan!!!! itulah kasih ibu n abah...

ermm sebut sal kasih mama n abah ni. usally masuk november je kami 3 beradik cun plus comel ni akan serabut mikir something untuk bagi gift kat dey all.. tapi wat mase ni lum ag bincang.. cume malam tadi mase mama picit pale.. abah ader bukak citer sal gift nih...

abah : "along nak ape untuk bday this coming disember?"...

me :" ermm entah la...( tak terpkr pulak... sebb sejak 2 tahun ni aku tak rase nk sambuttttt pas...) ermm samsung galaxy tab boleh?" (ok ni just nak try luck je nak demand... even nak sgt gadjet tu tapi kalau boleh nak li sendiri...)

abah: " ok... tapi abah pun nak goft jgk..."

aku : " abah nak pe? jgn demand pelik pelik.. tak mampu..." (coz last year sibuk nak menantu sgt kan!!!)

abah:" along bagi mama n abah vios.."

aku bertambah la migrain weyy dgr permintaan ayahanda ku itu... vios!!! gila weyy.. mane mampu... last last....

Aku:' erkk takpe bah... samsung tu along li sendiri... vios tu pun abah li sendiri.. ag ader sentimental value...."


terus aku suh mama picit kuat kuat pale... adoiii makin bijak abah aku demand ae....


aku mintak yg rege 1k+++

but....

abah....

mintak...

sejibik toyota viossss?!!!! ohhhhh..... yg rege puloh puloh ribu... weyyyy aset aku pun belum nk kumpul... kete mainan mampu lah... sob sob sob...

tapi tgk la kan.. macam tk mustahil je kalau aku nk bagi vios tu..sejibik vios apelah sgt kalau nk banding dgn jase diaorg tuh..... tol tak?

tapi........ viosssss?!!! hailahhhhhhh....


0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP