Followers


familia

familia

mOsHi2


dancer in the...clubhouse tropicana golf club

>> Wednesday, November 09, 2011


tara... chomey tak? ceh perasan comey la sgt kan! but tetap jugak cik ipah ni nak perasan kan diri.. like naik lif tekan sendiri gitewwwww....

sekurang kurang nyer muka mak ni tkdelah mcm muka tepong gomak bile make up untuk wat show kan... coz ni adalah dari hasil sendiri.. so nak cakap macam pandai lah sgt ko make up ye nokss! nope bukan cenggitu...

since pas tgk muka ala ala drag queen mcm bapok mase make up untuk satu show aku rase better aku touch up sendiri... coz aku lebih tau taste aku camner kan.. biarlah makeup tk santek pun.. tk de macam nurul shukor a.k.a private makeup dato siti... but atleast still jugk tak lari dari acuan "rupa" sendirikan.. ni jgn kata orang.. aku tgk sendiri kat pic pun takot.....

so itulah hasil dari tangan sendiri... tkdelah tebal sgt takdelah nipis sgt... just nice la kot... bagi aku cam sewittt je kan hahahahaha poyo la kau fa,.... ok tu sal make up...

ni nak citer sebenarnye... ok mlm tadi ader wat show kat clubhouse tropicana golf.... untk dinner giant cawangan damansara... we ols di jemput untk wat opening n cl0sing.....

so mmg we ols rock the ballroom la.. but the funny thing is.. mase opening tu ya ampun semua berterabur.... seb bek lighting tym tu gelap coz present broadway dance....ni semua sebb orang yg control audio tu tk pasan signal dia terus on the song.. walhal patot kene tunggu signal dari we ols... tapi tetap la boleh cover kan... pakal ajer sebb gelap... hahaahahhahaha...

then untuk closing.. part ni best! very enjoiceeeee tau.....sebb we ols wat salsa.. so props guna pakai pun ala ala ratu mexico kau!!!! siap dgn bulu bulu.. oh i like bulu bulu.... sexy kan!!! hihihihih gediks! lagu rancak habis.. fast pulak tu... lavin la vida loca.. mmg boleh wat semua loca(gila) kan.....! mmg getiks hbis menari step tu... the best part bile we ols turun stage n tarik org untuk join same.... n semua org sporting n turut join the dance floor... ligat kau mamat yg jadi partner aku.. cuak pun ader gak... kot kot ko mabuk ke ape ke kan.. watnyer teraba aku mau kene penyepak... tapi this guy ni kalau tgk gaya dia mmg jenis kaki club la... aku pulak serammmm...

puas sgt bile semua org enjoy malam tadi... habis je dance terus tukar baju untuk balik.. tak larat nk tunggu ag dah... sampai umah pun dah lewat... oh ya sorry entry ni tkde pic cume pic yg atas tu je boleh... coz i think its better reserved personally kan...

so next show pulak kat swiss garden... t aku citer ag k.... daaaaa


1 comments:

ajib November 13, 2011 at 11:43 PM  

Nape abg rasa cam adik dah lain sgt sekarang?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP