Followers


familia

familia

mOsHi2


EPF famly day 2011...

>> Monday, November 14, 2011

ok hujung minggu yg lalu lepas lepas.., telah diadakan family day untuk EPF HQ bertempat kat taman antarabangsa bukit jalil kalau tak silap... so on that day mmg bersantailah semua warga pekerja epf.. berpicnic la dengan anak anak.. bawak tikar bagai...

asalnya aku tak join pun family day ni. tapi atas rase tanggungjawab(tanggungjawabla sgt kan!) aku kene wat warm up xtvt pagi dgn dancers epf untuk berpoco poco... so kene la dtg.. so sesudah subuh dh kuar rumah untuk ke bukit jalil.. kemudian ofismate aku pick up kat lrt..

sampai je kat sana dh agak ramai.. terus g daftar n amek baju...then lepaking kat area main stage... sementara nk tunggu ketibaan vip dgn staf lain ader gak ler yg sempat pekena bekfas dulu...

then acara start around 830 kot... bile usai je perasmian oleh tan sri samsuddin...terus acara family day start..

oh ya mase tan sri sam ni rasmi majlis kebetulan ader clown sesat mane entah terpecahkan belon betul betul kat tepi tinge tan sri sam.. tk taulah pakcik tu pekak kejap ke tak.. kalau aku berdesing jugk tinge nih.. tapi relaks je dia tk marah marah.. salute kan...!



so 1st aktiviti. beronggeng la... poco poco.. ni mase ni wat pun tk ikhlas tau... sebb kitaorg mmg tak de rase nk buat bile tgk keadaan padang yg lecak lecak ... sape nk hekot poco poco dengan padang mcm tuh kan...?... so ahli tertinggi puspanita tetap jgk nak so wat jelah.. rase mcm memperbodohkan diri je bile wat poco poco mcm wat show gitu gitu je ....

sape nk belajar masak.. boleh je duduk sambil tgk chef entohmane ajar masak.. just snap pic then go to other booth...

nak jugk tumpang pic kat cameraorang kan... oh ya nampak suar aku pakai mcm terbalikkan? haahhaah suar tu mmg macam tuh.. ramai sudah yg tertipu n bertekak.. sebb design dia mmg mcm tu.. depan ke belakang mmg gaya mcm terbalik... hihihih...

ni untuk acara budak budak... ader clown.. ader magic show... ader telematch.. so bapak bapak ibu ibu boleh campak anak diaorg kat sini.... hiihi kijam nyer ayat aku .. sesuka hati nak campak anak....


dunno what happend sampai tan sri sam senyum lebar.... agaknyer dia sonok kot tgk magic magic dari uncle magic.... hihihi

nak urut?! sini pun ader tau.. santai sambil urut urut.... mcm biase snap pic then terus blah...tapi satu je.. cube kalau boleh yg lelaki urut lelaki je.. yg pompuan urut pompuan...baru best.. ni men redah je.. jadi mcm tak syiok aku rase.. even berlapik tapi aurat kan... ooopssss alim pulak mak....

hah.... part ni best! upin ipin.. mmg budak budak mak mak budak.. bapak bapak budak suke... waktu ni upin ipin baru kuar je.. still kat belakang stage tapi sebb aura upin ipin ni dasat sgt majoriti budak budak dah serbu dulu belakang stage...... so persembahan magic show yg tgh berlangsung tak de sgt sambutan sebb upin ipin nyer pasal...

niat asal nk cabut balik awal tapi kebetulan ader pulak xtvx treasure hunt.. so kawan ajak join.. jadi aku pun try masuk lah...


tgk.. siap tertonggeng tonggeng sebb nak isi form untuk treasure hunt nyer soalan.. mase ni pun mak terduduk tonggeng gak sebb tkde meja...

tekun kan bace soklan.. tak sedar bile pic ni di snap.. tau tau dapat email ader pic ni.. neways tengkiu pada sesapa yg amik pic nih....

ok muka mamat yg sengih nih dak opis mate aku.. group dey all menang treasure hunt.. mmg lanun diaorg nih.. asal ader game treasure hunt je... mesti muka ni jgk yg akan dapat 1st or 2nd place... my group takde rezeki nk menang... just for fun kan... setakat nak rase lumpur lecak tu jgn cakap la... best....

artis jemputan pun ader... ader lina hangat.. oh! hangat ke? hahahaha hangat tak hangat la kan.. aku cuak takot kalau dia kenal aku. almaklumlah 2 3 ari sebelum famli day ader hang out dgn kak tuty ader jugak la si lina hangat nih..almaklum kak tuty dgn lina hangat ni bff... tk kesah kalau dia kenal pun cume malas nk dgr soklan dari suare suare belakang la...."eh ko kenal dgn artis artis ae skunk..." bla.. bla.... walhal artis pun manusia jgk kan.. takde beza pun.. kaya miskin pun tetap manusia jgk kan?

tapi ader part best bile mase angeline tan ni dtg tanya aku " siapa artis belakang u?" aku selumber jawab " lina hangat..." dia jawab balik " ayoo i tk kenal dia ooo sudah lain..." aku jawab balik " ala itu botox punya la..." hahaahah... siyes wey lain sgt.... beza mmg berbeza kalau inject botox yea... orang dari kenal terus tak kenal... kuikuikui...

personally bagi aku yg tk join famly day ni rase jimat sebb tk bape nk best... aku rase byk yg perlu diaorg tgk kalau nk anjur big event mcm nih.. sebb aku dgr byk bunyi tak puas hati dgn famly day nih... sebab mmg "santai" sgt...


0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP