Followers


familia

familia

mOsHi2


ayu ke?

>> Thursday, November 17, 2011

ni mungkin entry perasan kot.. entahlah nk tulis pun malu sangat sebenarnya.. tapi sebb arini banyak sangat dapat fedback yang sungguh bisa wat aku kembang setaman jadi nk jugak share.. sharing is caring aite???

ok arini orang puji aku "ayu" n "sewitttttt like candy" hohohhohooh .. y? sebab arini aku pakai baju kurung.. ceh kai baju kurung pun ade jgk nk puji? hurmmm serase ader jugak aku pakai baju kurung every wik tapi ader pulak yang cakap jarang sgt aku nk pakai baju kurung ala ala pompuan melayu terakhir la kan!...

mungkin sebb orang tak pasan aku kot. yelah aku ni mcm biskut kejap ader kejap takde... so arini aku pakai baju ala ala sweet gurl la. dgn bunga kecik kecik... tudung polos light purple kaler kan.... perasaan rase mcm biase je.. sebb baju kurung kan.. ape la yang ada dgn baju kurung..?

cume , aku kalau dah pakai satu satu baju tu hanya 2 kali setahun.. so once kalau dah pakai nak tunggu aku pakai balik mmg 6 bulan agi lah nk jumpe... so gila la lama nk rotate balik kan...

siyes aku mmg malu sangat bile orang cakap aku dgn pujian yg sweet.. entahlah rase mcm tak cocok je.. n aku rase it just normal la when ko pakai baju kurung.. tkade beza dgn yg lain.. so when people bagi postitif fedback, aku terus jadi PINK!!.. bukan pink painter ok... malu...




so ayu ke? takde maknenyer kan....!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP