Followers


familia

familia

mOsHi2


krusus...

>> Tuesday, November 29, 2011



salam...

rase mcm lama tk berblog.. walhal baru seminggu je kot.. bz sgt.. g krusus motibasi... g wat show.. pastu bekerja g dinner.. wat kembara jalanan lagi... ni pun baru nak sempat nk singgah jenguk...

banyak citer... ader yg best ader yg kureng best.. but akan di update slow slow ok.... tk kesahla citer dah basi pun kan.. but kenangan tetap kenangan kan!.

ok ujung tahun ni mmg packed la nk berkrusus.. ni satu perkara yg aku tk bape nk berkenan dgn cara department aku mengendalikan hal kait krusus krusus nih.. mase awal tahun tak nak buat... mase diri ni tgh offer nak join krusus mcm mcm alasan bagi dan bile sampai ujung tahun aku pulak nk kene berjawab KENAPA jam krusus aku SIKIT.... pastu mula la nak suh aku "join" krusus entah pape je .. main tangkap muat!...

dalam byk byk krusus yg aku join tangkap muat ni... ader satu krusus yg nak disharekan... huhuhu... yelah aku antara peserta krusus yg junior cozkrusus aku join ni majoritinyer orang orang seniorrrrrrrr ya!! so tak de peluanglah nk usha usha naughty naughty nk jual minyak herba tau!... sedey mak.... tapi tak kesahlah kan.. nk naughty naughty tu bile berkesempatanla kan.. saje wat perangai dolu dolu.. hiihihihi...

mase dah di beri dalam group baru pasan yang aku calon yg muda belia sungguh...semua ahli majlis semua dah veteren.. adoiii nak segan n tak tau nak borak pape.. aku rase mcm bluurrrrrr..yang unik nyer group aku ni.. mmg 1 nation la.. ader dari sabah... ader dari sarawak, penang, kelantan, perak, kedah, johor (aku ler tu) n negeri sembilan.. so agak agak kan boleh bajet tak macam mane we ols berkomunicate? ahhahahaha haruslah aku yg tak paham bahase.. sebb semua guna bahase negeri sendiri.. terkebil kebil aku nk paham sepatah sepatah.. ader yg kenapa bah.. kenapa bah.. ader yg wat gapo? kitak kamek... adoiiiiii last last aku yg diam tk terkata. sebb nak menyampuk pun tk paham...

n disebabkan aku yg junior mmg ader je "kerja sekolah" aku le yg kene wat... ibu ibu bapak bapak yg senior arah n bagi idea je.. very bekerja sama tau... even pendapat budak tecik ni pun diambil kesah.. sesetengah tkde nyer nak time buat pendapat orang muda kan....

tapi ader satu sesi ni.. aku baru terrrrr ye.. ter perasan yang aku ader bakat terpendam. hahaha.. terpendam la sgt kan!!.. tak penah pernah aku melukis kene lukisss alasan senior bagi... tak pandai melukis.. habis mcm la aku ni yg muda tau nk lukis lukis kan...!



ok ni close up... funny kan drawing aku... kontot je bus group kitaorg kalau nk differ dgn group lain.. tapi boleh la kan... takat nk drew ala ala yg nampak juga ghuper bus dari takde langsung kan...


dasat dasat kan hasil dari senior senior.... imaginasi tahap baban lah... kreatif gilos...

ok satu lagi bakat ter pendam.. bile kene tulis lirik. hahha yg nih mmg bulat bulat ahli majlis group bagi aku wat. tkde nk tolong kasi idea pun.. dia cakap "awak muda mesti boleh pikirrrrrrr" aik... nk je jawab tkkan dah tua tak leh nk pikir jugak kot.. tapi ni kang kene cop "ajar kurang" pulak.. so dendiam la....

so mase nk present.. semua nyanyi.. aku je miming.. sebb part nyanyi memang aku sedar siri bahawa senyer.. aku TIDAK ADA BAKAT DALAM NYANYIAN>>>>>..... huhuhuh..

tapi krusus ni mmg best tau... dalam join tangkap muat pun... hehehhehehe

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP