Followers


familia

familia

mOsHi2


retro nite epf 2011 dinner

>> Wednesday, November 30, 2011


do i look gorgeous darling? wah!!! gila sungguh....



Retro old school ituler theme dinner epf this year.. bertempat kat dewan merdeka hall pwtc maka rameiler staf staf bergaya ala ala retro… afro… bellbottom bagai… mmg klasik habis la.

Pilihan aku, semua main mix n match.. main beduk je baju yang sedia ader n rembat baju lama mama retro mase dia bujang dolu dolu.. so tak sia sia la aku menyelongkar mcm tikus dalam stor n kotak kotak semata mata nak vintage!..so pilihan aku amek vintage glamour.. glamour ke? tidakkkk.. sebb aku gerenti pasti kompiden mesti ramai yg akan guna polkodot… tak cukup nk safe mesti play two tone kaler wajib red n black.. owhh sungguh takde perubahan! Asik kaler tu je.. aisehhhhh cube la berani sikitkan… hahahaah! Jahat

So pas selongkar punya selongkar ader jumpe banyak baju.. nk corak2.. nk printed? Nak polos?polkodot…skirt jalur jalur tegak melintang ? Semua ader tengkiu mama coz tk lelong baju dia hahahah..

Tapi sebb eyfa hanies kan? (oh y shud I mention my name?) mestilah polosssss n play kalerssss.. bagi sape yang rapat mesti tau style aku. Minimalis, n full of colours! Blocking hockeyyyy.. jarang sgt nk wear printed, semua mesti polos, minimalis…

So I picked baju polos mama yg ader renda besouuu kat dada warna orange n mix dgn suar panjang saphire blue.. tapi sebb baju orange tu seksi sgt tak berlengan almaklumlah orang dulu dulu tk kesah nk bukak tutup kan… haahha agak agak sape kompiden nk tunjuk ketiak boleh je.. tapi sebab aku bukan jenis suke tunjuk ketiak so aku mix dgn blazer lemak ketam. Seb bek seswaiiiiii ! jimat. Tak yah nak buang wit beli ag.. memang blocking kalers habis.. tapi mmg retro play with colours aite? Sebab terlalu polos I glam kan dgn pearl necklace yang abah beli mase dia outstation 3 4 tahun pas.. akhirnya ader jugk guna biji biji putih tu… kasut pun kasut lame tk pakai from charles n keith..


Sampai PWTC dalam kul 8. solat maghrib dulu kat opis.. siyes mase sampai kat merdeka hall tu mmg aura retro tu ader. Siap vespa bagai… nampak la ader yg 70`s 80` dress baekkkkk punya

Sebb nak sgt posing maut kat vespa.. aku sempat snap pica kat situ.. wahhh tingat vespa arwah atok aku huhuhuh kelassssssz!! Prettt pretttt pretttt… Masuk dewan lagi la terasa.. lampu disco lip lip lip lap je tau.. tapi table aku walawehhh ujung sudut.. last row.. aduiiii tk syiok.. 2 tahun turut table last nih.. mmg rasuah tol!.. aku pasan asal JTM table mest ujung ujung je.. wahh kompom diskriminasi tau.. table aku terpisah dgn geng geng opismate JTM.. selang 3 table dgn kak ai.. aku settable dgn orang ornag kuat finance n pelaburan.. ooooooo amat blurrr sebb tk kenal.. mujur kawan finance aku tu sorang penyelamat.!!


wif finance staff yangs etable dgn aku... yang aku kenal yang sebelah aku je.. lain heehehhe mintak ampun... .. hihhikhikhik

Opening dinner nak simbolik bagai bile tan sri sam nek vespa.. cuak muka dia takot terjatuh ke ape.. almaklum orang KAYA takdenyer nak nek MOTOR tambah tambah VESPA antic… semua main naik MOTOR CAR,BOAT hhihihih…pastu summer kene sing a long lagu EPF.. lagu keramat kononnyer.. ikot koir EPF.. pastu ader salih yacob “I Follow” mc for that nite.. then layan indie dari HEAVy machine..

Bab makan… ermmm bagi seorang yang cerewet macam aku boleh la bagi so so je.. sebb agak tidak memenuhi selera tekak.. udang butter prawn aku hanya mampu tengok je.. nk mkn tk boleh sebb allergic.. aku bajet dapat hirup sup sirip ikan yu.. tak dapat..sob sob sob… yg ado sup lain! Ikan siakap stim pun ok la… dgn mini octopus.. dgn abalone…tapi tejuk.. tkde rase suam suam ke ape ke.. sebb diaorg ready lama kan.. tu yg sentap sikit aku nk makan.. sebb aku jenis suke mkn fresh panas……….

wif seniorrrrrrritasssss yang vas voom tau.. mak cik makcik yang bikin gamat kalau aku g 3m kat tropicana sana tu... ...

jelitawan yang perasan jelita.. sape lagi kalau bukan me(eyfa hanies, kak rosie(tgh) n yati) ... ni la partner dancing in the dark aku.. cume dinner tahun ni tk wat sebb semua nak FOC.. amboii dinner pun nk FOC.. kompom kompom ader budjet lagi mau FOC... dance luar pun bayar jgk...



Sambil mkn sambil melayan sore JAY JAY.. ah! Sore dia mmg best… acustic live lagi tau.. tkde miming mcm sesetengah artis tue.. mkn mkn jgk tapi mulut tetap nk jgk ikot SOMBANG kan tune lagu jay jay… heheehe… semua lagu pemes dia balum malam tu.. rase mcm nk wat jogek lambak je bile dia nyanyi lagi joget angan tak sudah! Suke sgt lagu tu mase sekolah.. hihihi… hilang kejap la rase tk puas hati bile melayan lagu lagu jay jay..

Ok luck malam tu mmg tak ong langsung… sebb satu lucky draw pun tk ader.. yang ado bawak balik door gift… tapi ituler pasalnyer bile diaorg buat bagi bagi hadiah ni awal.. so ramai yang chow bile dah dapat habuan masing masing.. tapi bagi sape nk layan Ella pastu mmg tunggu la.. hadiah dia tahun ni pun tk best mcm last year.. IPAD 2 hadiah utama? Kalau last year TV Flat ag kot leh bagi… 3 biji ag.. set theatre bagai.. tahun nih semua yg mula dgn I.. IPAD< IPHONE>IPOD>> yang belum I PAID je.. kikikiki.. Black berry 2 3 ketul…mmg tahun ni tahun Gadget je

Kemuncak malam tu bile Ella naik stage.. ohhh..so manje tau makcik ni.. sore pun still maintain vas!!!! Dari algu NURI,Sembilu,2 insan berchenta, sampai la lagi baru dia… mmg semua yg hadir malam tu jadi Playback singer untuk dia.. semua layan je lagu… me… mestlah layan jgk… dolu tecik tecik lagu ella yang wat bahan lalak depan radio kat ruang tamu.. hihihi.. dalam tkde bakat nyanyi kan! Hihihi.. .


Aku terpakse chow awal coz esoknyer dah nk berangkat ke tutttttttt…. Jadi tk sempat nk snap pic dgn ella.. cari jgk jay jay tp dgr kate dah balik awal sebb ader komitment lain.. patot la awal na dia wat showwww… tapi sempat tAU snap pic dgn Salih yakob nih.. oh.. dia ader bawak wife baru dia.. hihihi… sorry kuota dah penuh.. hahahahha…

bersama dengan abg gard or gadaffi yang menang best dress bagi lelaki.. yang pompuan tk sempat nk amek pic sebb "hilang".. time ni dah nak chow.. tapi sebb abg gard nk amek pic..mak ni kalau bab amek pic mmg cepat cair.. hahahahah ..... stylo kan! mmg 70`s ..betolll...


ni dgn lissa opismate sejabatan...huhuu.... samekan turban? sebb berguru dgn mak... hehehe tapi harus tk leh lawan kan... sebb aku tk reti nak ngajar.. turban aku pun main belit belit...selit je.. hukhukkk

Overall this year mmg berkali kali ganda best dr last year dari segi penganjuran even ader jugk sikit sikit kureng bagi sudut mata aku.. atleast dia cover kecacatan last year untuk tahun nih.. oh aku tk dapat best dress sebb lambat kan. Orang salahkan aku sebb lambat dtg… well kenapa harus aku dipersalahkan.. ko nak cari best dress ko shud stay tunggu semua org dtg masuk dewan sampai dewan tutup then ko decide sape yg best dress… ni tak.. baru 2 3 orang tunjuk muka dah ko bagi mark best dress… huhuu… aku sikit pun tk kesah langsung best best nih.. just g sana nk fun feng fung je.. lagi pun I noe I`m totally gorgeous dah!!(ayat bangge tahap baban tu.. punya la tak sedar diri).. jahat!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP