Followers


familia

familia

mOsHi2


hangen...

>> Saturday, November 12, 2011


weekend..

sekurang kurangnya terselit jgk 4 5 jam untuk aku rest.. walaupun tk boleh nak manfaat sgt cuti ari minggu aku dgn penuh kenikmatan. manekan idak, kejap kejap keje even ari minggu pun.. then dgn nak wat dance routine lagi bagai...




sebut sal menari dancing dancing nih.. dua tiga arini sentap jgk la rasekan.. oh sungguh rase sakit betul hati nih.... berdesing kejap la tinge kuali aku ni..

ya aku masih tau lagi hukum hakam... aku masih lagi tahu batas batas bile aku joined dancing nih...

sebab ape aku joined jadi dancer?

1st... sebab aku nak isi mase aku dgn benda yang aku minat.. dancing ni since dari kecik zaman tadika lagi aku dah join...

2nd.. satu cara untuk aku forget about something..everything...somebody.... just for a while....bile aku dh start routine mmg aku enjoy my self dgn step..rythym...

3rd... as theraphy untuk diri sendiri...


so ape hal pulak kan nak suh aku stop doing what im doing now?! mmg menyirap sgt bile di soal untuk stop mcm tuh... sentap mak... aku tk dulik la kan.. sama ader ko bace ke idak entry aku ni but somehow kat blog aku ni aku boleh luahkan ape je ikot ape aku rse.. aku tk di manipulate dgn sesapa pun....

in fact bukan aku fulltime wat benda ni pun.. ader request ader la... aku bukan wat tarian bogel pun!!!... in fact aku masih tau batas lagi.. coreo aku pn faham hak aku kalau aku refused dgn request dia... walawehhhhh....

mama abah aku pun tau ape aku buat.. coz ader event pape aku inform n mintk permission dey all... kalau nk ikot hukum hakam.. semua benda pun haram... smoking pun haram.. ye tak?

mungkin cara pemikiran aku tak same la kan.but aku bukan jenis yg berubah atas desakan orang... aku bukan anak patung barbie yg tk bernyawa yg boleh dress up pape je bile tuan dia gayakan baju.... aku adalah aku.... aku pun tak harapkan yg aku akan lama jadi dancer nih.. coz macam aku cakap this just sekadar memenuhi waktu terluang... tibe mase mayb aku akan stop.. but for now.. sorry.....!

aku tak suke ader orang cuba ubah aku untuk jadi seseorang yg bukan AKU.... rase SEMPURNA sgt ke sampai nak UBAH org...?! think u know it all? hey .. u don`t know a thing about me... k.. u don`t know a thing about me... i am strong becoz i`ve been weak.. i`m fearless coz i`ve been afraid n i`m wise because i`ve been foolish before.. so im not eyfa hanies yg dolu dolu...i`m just really mean toward people yg aku gerammmm sgt k...

asking me to stop wat pe ku ske aite now rite...? then if i`ll ask the same from ko.. leh ke ko wat jgk?! so .. paham je lah kan...








3 comments:

ajib November 13, 2011 at 11:53 PM  

Tiba tiba rasa cam bersalah sgt!

eyfa hanies November 14, 2011 at 7:44 AM  

nape nak ras emcm tu? bukan abg punca nyer pun

Naji Mahat November 15, 2011 at 11:59 PM  

Ntah lah adik! Tiba2 je rasa camtu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP