Followers


familia

familia

mOsHi2


outing wiff bff

>> Tuesday, November 29, 2011


Outink tym.. ya.. mari jimba jimba.. bebaru ni sempat jimba dgn my bff.. rasenyer ni nilah outing kitaorg yang terbaru pas several years … setaka tjumpe lunch bekfas tym tu tk dikira la.. I mean bile we ols together gether spent buang mase jenjalan ngukur jalan bagai yang di kata mama aku.. almaklumlah anak dia yang sorang ni mmg kuat berjalan!

Kebetulan aritu my fwen, shira, dia nak pindah rumah yang lebih dekat sikit dgn ofis dia. So aku pun offer diri nak tolong mane yang boleh.. baikkkkan? Asalnyer we ols decide nk jumpe 10 a.m pas tolak tambah .. tapi atas sebb teknikal shira terlamat sejam. Tapi tkde menda pun sebb aku sempat la bekfas mamak kat belakang opis aku.. siyess mmg aku lepas geram bekfas mamak.. dah lama teringin nak makan roti canai… kebetulan mase tu pagi n tak rmaai orang mmg la aku order sakan.. 2 keping roti biase n 1 roti sardine! Oh jangan terkejut hokey… eyfa hanies mmg seorang yang KUAT selera makannya.. takat sikit sikit tue.. tak bisa nk wat dia kenyang.. dasar usus besaooooooooo!


Tapi itula.. elok je sampai menu yang diorder.. dtg pulak satu family ni dok depan meja aku.. adusss zina mata ni bile tgk anak lelaki dalam family tu.! Encemm!!!!.. hahaha.. sempat jgk la msg gtau shira kan.. apa lagi dia suh aku control ayu bile makan… oh!! Tkde makne la kan nk control control… tak kuaseeee nk hipo hipo nih.. sambil mkn mata ni… usha usha jgk la.. hahhah ko gatal tau aku nih.. ader je nk wat perangai naughty naughty .. sekadar sesuka ape salah… newaysss got a gud feedback! Hah! Sape kate orang lelaki ni tk mudah perasan… hahahahahahaah!..

Then few minute later shira sampai n aku sempat suh dia amek brunch…. Senang t jalan tk yah pikir makan. Sebb pewot dah penuh… hahaha jahatkan!! Pas mkn.. we ols rewang kat area jalan tar dulu.. coz shira nk cuci mate usha usha tudung…




Pastu g jimba kat times square.. sambil layan mubie “aku bukan tomboy”….ermm citer ni ok lah…tapi for me ader 2 3 watak tu rase mcm takde pun takpe.. watak salina saibi tu OVER sgt… aku rase PENGKID takde la over mcm tuh…. So watkan aku rase MELUAT pulak dgn watak dia…. Watak scha tu macam semua orang boleh predict la kan!… watak burn hahaha yang ni aduss skema sungguh… ok lah.. cume watak sam ni je aku rase mcm takde perbezaan pun dgn watak watak dia sebelum ni dalam “kongsi” “adnan sempat” streo je… tak de kembang ketakde kelainan langsung… bagi orang lain yang tgk mungkin la puja si sam ni. but for me… ermmmm……. So so la.. mungk ini sebb mase aku ikot sam shoot filem ni encik pengarah “yusuf haslam” mintak sam wat sebagaimana dalam citer “adman sempit”.. sam pernah refuse but bila encik yusuf dah bagi kata putus.. sam sgn rase TIDAK IKHLAS kot wat jelah… tu pasal aku rase macam tkde kelainan pun watak yang dibawa… oppsss! Hanya kite kite je yang tau ok..! hihiii..


Pastu kitaorg rewang kat pavilion.. kat fahrenheit88 buang mase ukur jalan macam mama aku cakap.. hahaha.. pastu amek pic sana sini.. almaklumlah christmassssss dh nak dekat… so aura tu ader kan..huhuhu…


nK jgk amek... baru pasan hidung rusa tu cacat ahahahahahhahaahhaah dah mcm hidung b*** tettt... tapi dulik la kan. snap pic i punya suke la ye.. ermm nampk gumuk sikit kan..?

sempat jgk!!!...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP