Followers


familia

familia

mOsHi2


trenin`

>> Sunday, July 12, 2009

Aktiviti aku dipagi ahad minggu ni aku isi denagn training poco poco.. so bertapalah aku kat opis sepanjang minggu… semalam kije coz ader vendor nak setup server.. so arinih aku g opis jugak but untuk joget!! Plan asal kul 9… but mcam biase r janji melayu kan.. terlebih hour la plak… tak ske betul aku kalau jenis janji manis nih,… mau aku terpacak tunggu kat foyer opis.. nak naik sensorang agak kureng brani.. cuak beb.. so tunggu n bersidai la sampai sorang sorang datang….



So bile izyan dak praktikal tu dtg baru aku berani la nak naik… so aku lepak kat bilik UAT dulu. Sementara nak tunggu yang lain.. sempat jugaklah aku share yg aku edit balik lagu lagu kasi mantap sket.. sebb aku mcm tak bape nak puas hati dengan arrangement lagu kan.. so semalam mase kije sempat aku edit cut lagu n wat sket perubahan…






merah hitam ago go!


So bile our kak zub dah smpai n aku bagi suggestion about the song n she agree with dat lega aku… but dia suh aku tambahkan ag untuk part last. So cepat cepat la aku edit kan.. sementara yg lain nak training.. pas aje siap aku mintak diri nak cabut sebb aku dh kebulur nak mkn ler..
Hbis mkn naik tingkat 26 untuk training.. mase ni aku punya syiokkk dok mencoba coba baju untuk poco poco… hahahahahha comey she bajunyer.. merah ag…. Heheheh peberet gue nih…



aksi aksi candid najwa n yan

Lame gak le training sampai kuar la segala peluh peluh… hehehheh time ni la all out untuk make sure sume ok… cume tak cukup org je sebb si kecik cik sue tak dtg… kalau dia ader gamat ler… pas hbis training kak zub nak blanje g mkn.. then balik … layan la pic.. nak wrote lelebih aku tgh capet nih….


sempat ag aku picca picca



ahli ahli poco poco



me n yan dak praktikel....



insaf... mmg insaf aku mkn kat sini....kikiki well aku kureng mkn kat sini sebenarnyer



kiri : kak zub (our manager), yan and sue li...


1 comments:

jifat July 14, 2009 at 10:10 AM  

tembamnya pipi!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP