Followers


familia

familia

mOsHi2


hamster dayz

>> Monday, July 27, 2009

balik dari kije je aku terus cari anak anak hamster ku.. ermm dlm train rase tak sabor sangat nak main main dgn 3 ekor baby cumil nih... bile aje sampai mmg aku tak tunggu .. terus ajer memanggil nama nama yuki..pucca n mocca! ermm hamisnyer!! huhuhuhu so arinih baby baby aku akan aku mandikan n bersihkan... so arinih boleh dikira as hamsters dayz la...



umah setinggan n banglo...

usai solat je aku terus siapkan barang barang nak mandikan .. nak bersihkan banglo baby baby nih.... sebelum tu aku siapkan dulu tempat sementara untuk aku letakkan baby baby nih... so umah setinggan la jadi pilihan.. kuikuikui...


pas ajer siapkan umah setinggan tuh.. terus aku tangkap yuki dulu.. coz dia paling tua n paling demand... lasak!! geram je aku mase nak lapkan badan dia ngan towel.. menjerit tak sudah sudah... eeiii mmg hamis betul yuki aku nih.. busyukkk! bile dah syampoo sume baru wangi. dah letak bedak bedak then pindhkan ke umah lama dia... memula yuki mcm tka suke je puaskan jugak dia berguling guling tunjuk protes la tuh.. aku ignorekan dia... then aku amek lak yg paling bongsu... pucca... yg ni mmg penakot.. sush aku nak handle... berlari ajer... bile aku lap ngn towel mcm suke!! eehehhe


this is yukiii... bad gulrzz



this is pucca



paling last mooca.. eeeii yg ni betul betul wat aku geram.. boleh dia geget jari aku.. sampi berdarah!! lasak melampau la.. sakit je hati terus aku terfobia jap.. alih alih aku lap sket sket n campakkan terus kat umah setinggan...
then bersihkan umah banglo.. lap cuci tunnel bersih umah kecik.. letakkan air.. letakkan air vitamin... sume la sampai wangi nyer umah banglo tu... then pindhkan balik baby baby tu kat dlam.. before that aku tercuit jugak tgk gelagat baby baby aku mase dalam umah setinggan.. yuki mmg paling poyo sekali... berlagak tak hengat mmg akan gaduh je ngan yg lain lain bile pucca n mocca usik hak dia... jht!! dh tu bile pucca dok melayan roda putar boleh lak si yuki ni mengjaki g panjat n stay kat gelung putar.. udahnyer bile si pucca ni berjalan.. bergeraklah benda alah tu.. so si yuki pun ikot gerak sampai tersepit.. udahnyer menjerit la yuki.. padan muka buli sgt... aku biarkan ajer.. biar yuki slove sendiri...


bile dh pindah ke banglo boleh lak berebut makanan dgn pucca!! jht giler weii baby aku si yuki nih... terus aku marah... agaknyer mcm tau tau aku marah dia.. sepanjang ptg tadi terperap je dlm umah dia... tak kuar kuar.. bile kuar mkn je bile dgr sore aku terus masuk umah.. hahahhaah tau pun ko kene marah
!!!

1 comments:

Anonymous July 29, 2009 at 5:20 PM  

nice...make sure jgn bg sakit lagi...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP