Followers


familia

familia

mOsHi2


kecik hatiey!!

>> Saturday, July 25, 2009

untuk entry nih aku nak komen sket unutk yg berkenaan.. aku kecik hati sama kamu!! ngapa ya.../ ermm aderler.. siyes sentap kejap aku...


pasni aku takmo called ag dah... n dia pun takyah called aku.. just sms org ym or email jer... cukup la kalu 3 option tu yg jadi pilihan...

aku tau dia bengang la .. n aku pun bengang jugak ape. bukan aku mntak network kat area umah aku tu jadi mcm tuh... .. so dia mcm sakit hati jantung bile asal kol aku je asik putus putus.. kekadang tak dengar.. ader waktu waktunyer ok...

mcm bodoh je dok tgh tgh kl tapi network macam sial!!! bile putus puts kol je aku kekadnag terpakse bg alasan aku tertekan button hp... hukhukhuk.... kecik hati tau..kalau sush sush sgt pakai je surat surat ... kompom ok!!!... takkan ader network hilang ag...

kalau dia sentap aku ni ag la berkali kali sentapnye....


2 comments:

Unknown July 25, 2009 at 10:37 PM  

erkk...sabar adik comel...sabar... emm... mende nie actually biasa sangat.... mebe network tu mmg nak uji kesabaran pengguna2nya... so, jgn sentap2 eh??

Anonymous July 27, 2009 at 11:51 AM  

sabar je la ae...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP