Followers


familia

familia

mOsHi2


JTM mobie dayz... my new kiddos...

>> Sunday, July 05, 2009


salam.. wahh mase nak ngedate blog nih aku baru je lek dari joli joli.. wah!! ayat.. tak leh blah... hihihih no lah.. aku kan attend JTM mobie dayz.. tgk ICE AGE... oklah even citer bebudakkan.. nama pun JTM my dept wat untuk riadah seisi kuarga... nak bawak ajib jauhlah dia so g ler sensorang.. kak ai tak dapat join... mayb nak spent time ngan her hubby yg baru lek outstation so aku g berdua dengan cik sue... berdua lebih baik.. wakakakakak.. so pepagi aku kul 830 dh tunggu cik kecik ni kat lrt cempaka.... ok.. agaknyer both of us nak attract people kot memasing kai kaler "terang " jer.. aku kai gothic theme black n red.. dia kai pink pink... hehehehehe... tomei oooo...

kebetulan sue nih agak cuak nak jenjalan n nak aku tunjuk jalan so aku g ngan dia ke MV naik public transport.... ok lah sebb dia tak penah naik komuter katanyer... hurmmm tingat aku... ajib penah tak naik komuter? :P... hihihi so mase sampai sana ngam ngam la.. sebb nak register tu kul 930.. then bout half hour pas tu masuk ler hall.. ermmmm before dat.. aku nk kabo sit aku kat 3 dari depan.. hah! ko bayangkanla betapa seksanyer aku nak melangut nengok skrin... patotnyer aku mintak azizi tlg reservedkan sit kat blakang.. tapi aku tak tingat la plak... huhuhuhuh.. so reramai la bawak anak bini sume tgkk.. wahhh boleh bilang ngan jari je yg bujang bujang nih.. rasenyer yg bujang bape kerat jer.... heheeeh
tuan blog harus ader ma....dh nampak chubby... :P

enjoy gilos tgk citer tue aku ni dh ler main beduk je so mmg wat hal sendrik ler.. mase aku dok tgk mubie tu... aku dok tingat je kat naji.. huhuhk kan best dia join!!!!.. mesti dia suke citer.. kompom gelak gelak aje dia.. heehehe

then pas hbis mubie aku wat tawaf kat MV tue.. sempat jugaklah shopping satu baju je... dh make promise kan.... t abg naji i marah sebb aku dok giler membeli kekekekekekekeke.... punya la jahat aku dok psyhco si sue ni membeli kikiki.. then kitaorg lunch kat time square kat kenney rogers... then jenjalan ag unutk li kan baju untuk adik adik sue lak... sampia sakit kaki la berjalan.. mau tak sambil jalan dok bercerita.. ketawa la....


cik sue. tomei kna?
tak ku sangka sue ni perangai hu ha hu ha lebih kurang aku gak.. mmg kecoh ler... adoiiii...

ni yg aku order.... macaroni dia out!!!!!tak sedap....chicken dia sedap....

balik je aku tgk mama angah n adik dah ader kat depan. tertanya jugak la nape dok kat situ sebelum nih takdenyer nak beriadah kat depan umah.. rupenyer diaorg tgh melayan ornag baru dalam family... yups.. ader ahli baru... teppei n yuki.. my lil` kiddos.... hamters.....!!!

ya ampun tomei siot.. geram aku.... satu kaler ornag puti satu ag warna kelabu nak hitam putih sket.. so cute. bapak aktif wei.. tapi yg kelabu tu cam shy shy ag.. dok sorok sorok muka.. tapi yg ornge ni mak ai.. lasak.. aktif habis dh takde rupe umah dah dia wat... sempat jugak tgk my lil kiddos ni tido... wahhh cumillll.......


tgk yuki tido.....

ni dia sorok muka..


ni teppei tgh tido....mmg tak semenggah... habis di kaut sume serpihan kayu tu ketengah..

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP