Followers


familia

familia

mOsHi2


ajib

>> Saturday, July 04, 2009

salam.. wahhh mcm lame je aku nak update blog nih kan.. kompom dh naik sawang.. ermmm agak bz lor... dengan training poco poco la.. kije la... kalau ader kesempatan nak update pun aku mcm keMALASan..atas pale ni punya besor huruf M ni.. menunjukkan betapa MALAS aku ni sejak sejak nih...

nak tulis pun takde idea... esok aku ader xtvt ngan department aku.. ader JTM movie Day.. vanue kat MJ..so esok pepagi aku kene g awal dgn cik sue...hihihihi sesaje nak mengaktifkan diri ngan departement nih... aku awal awal dh info ngan ajib.. how i wish he could be here to join me... huhuhuhuuh.. namun apokan dayo jauh bebenor dia ... frust aku....

tadi sempat jgak borak borak ngan dia...hurmm cara ni je yang dapat.. nak jumpe sushkan... 2 3 bulan sekali... bengkek ajer... ermm bebaru nih aku ader r sengaja cari pasal ngan dia... ntah tetiba je buang tabiat.. so mmg aku kene marah la... kaw kaw dia marah aku... salah aku jugakkan dok cari pasal.. hehehehehe tapi skunk dah ok... taklama pun panas ati.. jap je.. dia nak marah ngan aku yg tomot nih takkan lama.... hehehhehe..

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP