Followers


familia

familia

mOsHi2


last trenin

>> Wednesday, July 15, 2009




eballerina


Semalam aku n the poco poco geng rehears in fulldress untuk our sifu…. Nak wat last check kononnyer… untuk ari pertandingan nanti our sifu tak dapt join coz dia ader hal nak disettlekan tu pasal we all ni rehears untuk dia in full costume.. so memula tu summer cam excited jer… yelah ko.. mau tak merah hitam… aku yg mmg dok giler 2 kaler ni mmg syiokkk hbislah kan…. Nak ag havoc biler cikgu sponsor kitaorg nyer props.. yg ala ala arab tue.. ape ae benda alah tue.. ermmm yg mcm duit duit lilit kat pinggang tue… tapi yg ni kai manik manik so ag best la.. sebb dia beralun ikot bontot… heheehhehe
tgh tgh siap..
our sifuu.... teaching step
gelek buka keti... hehehhehee

So biler sume dh in red n black ala ala caberet… wahhh sume dok gelak hu ha hu ha… wah semangat tu yg best…. Cumil ajer bile sume dah dalam mood.. so kitaorg rehears baikkkk punya la.. ader gak part part our sifu suruh sharpkan ag movement… mmg lentok hbis,…. Mmg all out ler… kitaorg trenin dekat kul 8 jugak lah.. penat n puas….

su li...najwa.....izyan...rahila... aku? tukang picca picca

Gelek gelek… hahahahahaah…. Mmg enjoy at dat time mmg tak pikir kije.. cume aku ni jer la dok pikir naji .. coz dia tak called aku…selalau waktu ptg ptg dalam around 5 6 pm dia always calling calling…. aku lak mls nak kol dia takot ter interrupt kalau kalau dia ader diskusi ngan student dia….

Ader satu part ni biler time ngah syiok dok bergelek ala ala shakira tu boleh lak si sue nih ter sangkut kat untaian manis samapi putus.. adus cuak jugak dia.. yelah harta org kan… but out sifu claim yg benda ni mmg selalu jadi so tak yah rungsing… sebb benda tu kalau dia pakai mmg labuh.. sebb dia comel sangat… so mood dia dh lari. Cuak kot.. tapi takpe benda kecik jer.. minor je masalah pun… but mmg enjoy la… siap record ag.. kikiki.. ermmm terus tak sabor nak tunggu jumaat nih.. so layan pica pica yea.. ni baru time trenin lum betul betul ag….



yang bestnyer video yg aku mintak kak zub record tu aku tunjukkan kat mama n abah aku...
bukan main suke dia org tgk aku gelek.. abah siap sound aku " hah elok sangat yang si akak rock.. tergelek gelek.. yg si adik tu ustazah dok bagi ceramah.... osak anak aku...."

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP