Followers


familia

familia

mOsHi2


cookink

>> Sunday, July 19, 2009

oleh sebb my parents takde .. so kije kije memasak ni secara auto akan aku yg urus kan... hanya aku n my sis je yang ado.. so mmg aku akan masak ringkas ringkas ajer..masak bebanyak pun bukan nak makan sgt.. cukupla bekfas pagi tadi aku wat kuew tiaw basah untuk sarapan.. dgn soya.


so untuk lunch arinih aku buatkn ketam masak lemak cili.. dgn ikan goreng tepung.. peberet adik.. peberet jifat jugak!! cukup la 2 menu tue.. sambal belacan ader ag.. boleh la kalau aku n angah nak makan kan..




2 comments:

ariffin mutalib July 19, 2009 at 4:42 PM  

waaaaaa
sedapnyer ketam msk cili api
nk mkn jgk la ni
tgk pn dh meleley air liur
hahahaha

eyfa hanies July 20, 2009 at 5:14 PM  

hehehee sile sile ye..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP