Followers


familia

familia

mOsHi2


aku marah

>> Wednesday, November 25, 2009

" A**M tau a*** dh byk wat salah.... dan A**M tak layak untuk hani.. but i don`t know why some part of you is still in me... i miss u so much hani.... kalau la mase boleh putar balik i won`t ever hurt you" - A**M

" hanie... u noe how much i regret for what happend between us before? boleh tak kalau hani berikan peluang untk kite built balik our relation before....? i`ve been try searching for u all these years...." _ M****

niat aku untuk en3 ni bukan nak aibkan ornag n bukan nak banggakan diri aku nih... entahlah... tetiba aku menyirap pulak bile dpat sms nih... perghhhhh mmg selalu mcm ni kan... mcm siak aje..

KALAULAH..... huh itu KALAU... tapi hakikatnyer benda KALAU tu wujud serasenye lah aku la manusia yg KALAU boleh nak ubah benda benda pahit yg pernah hadir nih jejauh dari hidup aku... penat la dah tak tertanggung aje aku rase...

KALAU la itu wujud sebolehnya aku nak ubah aje takdir aku dari mengenali insan insan yg pernah buat aku mcm sampah.... n the first person i wish i could erased is you! A**M.......

siak je kan.. bile waktu bahagia itu datang takde pulak nak hargai aku... bile aku hilang mulalah nak berjiwang karat dgn aku.... sesal la ape lah.... cari aku lah.... nonsense la sume tu...

ayat ayat yg pernah tertitip dari mulut manis lelaki yg pernah aku kenal sumenyer tak leh blah... manis semanis gula madu but hakikatnyer racun bagai..... benci aku dgn semua nih... korunk yg ajar aku untuk aku jadi mcm ni arinih...

korunk yg buat aku hilang percaya padam kaum korunk.... sayang aku... konon! pergi mampus dgn sume tu la... kalau sayng aku aku takkan sakit mcm ni....


0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP