Followers


familia

familia

mOsHi2


F4+ Hano yori dango+ boys over flowers

>> Sunday, November 22, 2009

ermmm akhirnyer aku dh pun lengkap kan untuk tgk sume siri version satu citer yg ader 3 version yakni chinese/taiwan = F4 japan = hana yori dango n korean boys over flowers...
citer yg sama tapi feel dia lain...
kalau aku tgk versi taiwan feel dia bese bese je sebb taiwan dia cam kaku sket...
kalau version jepun plak... dia bes la sebb hero hero dia cumil kekekekek kalau versi korea dia melaret sket sebb every each watak dia elobrate so tau la ujung pangkal n seimbang la sket watak kan...

ermm memula aku cam tak ske tgk version korea sebb aku dh tgk 2 versionterdahulu so dh le bajet citer camner.... tapi sebb nak isi mase aku pun tgk lah... ader ubah sket but still tak lari dari konsep asal citer..

mcm umum taula kan.. korea kalau wat citer penghayatan dia tu mmg straight foward bagi pada orang yg tgk... dalam tak ske aku nk layan pun leh wat aku ter kesan.... but siyes la version korea mmg ader kasi umph la untk aku ekkekek...

citer dia pun mmg kisah kisah orang konglomerat yg chenta ngan orang low class mcm aku kan kekekeek but ditentang... huhuhu.. tapi siyes mmg version korea sedey sgt.... paling touching bile x gf pada si budak kaya yg dipakse kawen oleh mak dia nih jadi plak pengapit pengantin pompuan yg mmg syiok nak kawen ngan si mamat tuh..... sedangkan pompuan yg dikahwin tu mmg sedia tau bakal husband dia nih pernah kapel ngan this gurl(bakal pengapit) bayangkan la perasaan x gf dia kan....dah tu plak lagu pun mmg ngam je ngan citer n scene dia... ayoo mmg bikin aku nangis....

even hanya sekadar dalam citer aje but msg tu sampai.....

2 comments:

Unknown November 26, 2009 at 10:49 AM  

Dah CDkan lum citer version korea nie? Kalau dah, nak ler pinjam.. hehehe.. koleksi yg ada dah terdelete ler plaks dari hard disk... hehehehe...
Dah tgk lum anime punya version?? yg tu pun not bad tau...

Unknown November 26, 2009 at 10:49 AM  
This comment has been removed by the author.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP