Followers


familia

familia

mOsHi2


hamster treatment

>> Monday, November 23, 2009

pagi ni aku masuk lambat opis semata mata nak g bawak my hamters g check up... my lil yuki chan sakit.... cian dia.. tido mlm tak lena aku diwatnyer sebb risokan anak ku yg cumil nih.....



sabtu lepas dia jatuh sakit but aku tak sempat nak bawak di ag vets pet coz aku kije... mlm pulakbaru leh... ahad tutp so pagi senin ni la aku kene bawak....



lihatla yuki ku yg cakit... uhuk uhuk...


seluruh isi umah mmg risokan yuki.. termasuk my lil axer guinea pig... hurmmmm sempat dia jaga yuki... cayunk axer... mase sampai vetx pet lum bukak ag so jenjalan la jap around pudu tu.. memula ingt nak li makanan untuk hamsters tapi lain pulak yg di beli.. 3 ekor anak hamters yg baru sebulan umonyer.. hahahahah kecik cumil.. sebesar tangan baby yg umo 3 bulan kekekeke...
perghhh super duper aktif tak hengat.....!!





then balik ke vet pets... 1st customer kuikuikui... ayo doc cakap mase tgk condition yuki mmg takde harapan... siyes aku pun bajet cam tak lame aje.. then bile doc inject vaksin n give some medicine... less then 5 minit yuki dh boleh gerak around.. atleast ader movement la coz b4 dis langsung tak gerak.. sakitkan.... after get her treatment aku mintak doc wat checkup untuk kesemua anak anak hamters ku termasuk guinea pig...



tgh jumpe doc...


uhhhhh cakitnye ... cian yuki....



manje betul .. sempat jugak doc ajarkan aku how nak kasi ubat pada yuki n the other hamters incase if diaorg jatuh sakit.... tak lama around 30 minit dah udah.... so meh kte layan picca picca ok....

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP