Followers


familia

familia

mOsHi2


ayo.... siao...

>> Saturday, November 14, 2009

"kalau hati ini batu.. pasti setiap tingkahmu tidak akan aku pedulikan...... " itu kalau hati aku batu la kan.... tapi masaelahnyer ati aku bukan mcm tuh..... so setiap ape yg dibuat sama ada secara sengaja atau tidak untk menduga aku for sure la mmg aku akan sentap n terasa sampai tulang hitam punya....

haizzz siao nih!!! weishenmaa....? wa hen ni!!! dulu cakap lain skunk wat lain... sometime feel like an idiot, stupid person on earth!! nape perlu ader seakan akan "sempadan" ? kekok je rase..
sape yg tak leh time sebenarnyer nih... haiya....... sioa r......

ke sengaja ae? hurmmmm... ingat dgn wat mcm tuh dah ok? oh no so sorry yea.... nape perlu jadi orang lain? nape perlu ubah 100% attitude? nape perlu pagar keegoan tuh? kan dh tak best.... bukan aku je yg perasan perubahan dia tuh.. infact orang lain yg kenal dia pun sedar...
dah jadi mcm orang lain n bukan lagi......... haizzzzzz

nape perlu berpura pura ye? klau terus terang tak leh ke? bukan sush sgt pun... i`m ok la...
skunk ni pun aku dh tak pikr pape... cube letakkan situasi aku wat dia mcm dia wat kat aku?Would you mind if I hurt you? y must denying what to your own feeling ? pretend to b some one else ......... skunk ni aku rase dia mcm terpakse pulak..... ingat aku ni budak hingus yg bodoh ape ?.... wat mcm aku je yg terhegeh hegeh....

kate aku boleh cari dia.. but when i really in need... byk pulak alasan... aku lebih suke memula diri dia dulu... bukan yg sekarang..... yang sekarang ni nampak sangat mcm memaksa diri aje.. huhuhuhu... nape perlu formal dalam setiap tindakan.... .... ni sorang lain yg sornag pulak lain... adoyaiiiiiiiii.... so so unfair.

fair ke aku diwat mcm nih? " kalau hati awak dacing.. adil ke pembahagian dalam diri awak tu?"
perlu ke aku dibuat mcm ni? buat aku mcm anak kucing kurap aje...


aku tak boleh nak bersuara langsung... dan aku tak dibenarkan untuk komplen pape... nape yea?

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP