Followers


familia

familia

mOsHi2


adoiii sakit jiwa aku

>> Tuesday, November 24, 2009

kalau iklan panadol dulu dulu tagline dia... "adus sakit kepala....." hah skunk aku sakit pale.. sakit pale bukan ape sgt ni nak memahamkan orang sal aku nih.....

pagi tadi ader msg masuk... but sebelum tu ader bape kol yg ku jawab.. tak pasan sebb aku silentkan mode.... msg dia cam nih

orang itu : Awak.. salah ke cara saye ni nak berkenalan n berkawan dgn awak.....?

aku jawab : ermm tak salah.. tapi saya tak selesa n tak suka....

orang itu : maksud awak?

aku : its too hard for me... yg penting i`m feel so uncomfortable .. mlas la nak pikir. semak pale

orang itu : saya takde wat pape pon.. niat nak kawan n kenal lebih dgn awak... saya suka awak... saya masih bujang lg la... erm yela saya sedar siapa saya tok awak..

aku : bukan mcm tu la.. bujang ke ape ke buka isunyer.... paham tak? masalahnyer kat saya.. sya tak selesa dgn semua nih.... saya tak suka... dan awak tak payah bazirkan mase awak nk kenal lebih dgn saya sebb saya mmg tak suke... tlg jgn pakse saya..

ornag itu : nape? tlg pahamkan saya... awak masih ingt lagi benda lepas ke?

aku : what do you mean by benda lepas?

orang itu : mane la tau kan.. kot awak takot dipermainkan ke ditipu ke mcm pakwe awak wat kat awak dulu ke...saya lain la....

aku : ape yg lainnyer? lelaki semuanye sama... n pls awk tak tau pape sal saya tlg jgn kutuk x bf saya mcm awak dah kenal dia 10 tahun ok.... u never known him n pls jgn nak wat dosa kering wat citer bukan bukan.... he is nice guy.

orang itu : kalau dia baik nape awak putus dgn dia?

aku : sape awk nk tanya saya mcm tuh?

orang itu : ok i`m sorry... but can u give me a chance to noe u... what happend between both of u just let it pass.. buang je jauh jauh.. cuba bagi peluang untuk diri awak....

aku : cinta dalam hati bukan mcm fail dalam cpu yg boleh dibuang bila kita rasa tak perlukannya lagi... tak semudah itu... nothing about love is easy..... ok sekian mekaceh.. saya bz nak wat kije...

bodoh sombong tol... mungkin org leh cakap ape ape je... but mcm kate akak aku... aku ader sebb nape perlu act mcm tuh... thanx sis....

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP