Followers


familia

familia

mOsHi2


worst day

>> Sunday, November 23, 2008

23 nov... maybe antara hari terburuk yang penah aku lalui sepanjang tahun nih.. dah nak ujuung ujung taun kan. sesungguhnya aku sendiri tak pernah terpikir langsung aku akan dimalukan sebegini rupa di khalayak dan juga depan adik adik aku.. aku sendiri pun tak tahu bagaimana aku boleh jadi macam tuh.. serta merta jatuh maruah aku.. ermm ntahlah mungkin banyk dosa kot. jadi Allah akan membalas nya dengan tunai... mungkin dalam tempoh tempoh tertentu aku khilaf untuk melaksanakan tanggungjawab aku as hamba allah di muka bumi Mu ini. dan Allah menyedarkan aku dengan dugaan sebegini... dan mengapa aku cakap arinih antara ari buruk aku itu biarlah aku saja yang tau mcm tajuk lagu mila : aku lebih tahu.....: agak kurang manis andainya aku mencanang aib aku kat dalam enrty nih.. bukan ape tak wajar kerana hal ni amat sensitif bagi aku so rasenya biarlah pahit hempedu nya aku yang rasa.
seminggu lepas aku ditimpa accident yang mmg agak parah dan selang seminggunyer aku di duga sebegini. mungkin aku terkhilaf dalam landasan hidup aku . dan aku perlu perbetulkan balik.
aku perlu ingat kejadian ni. kerana inilah merupakan penentu dan titik tolak untuk aku menilai balik setiap keputusan aku pas ni.. cukup sudah dengan apa aku lalui sampai sini. mampukah aku jadi sekuat yang aku harapkan/ mampukan aku menjadikan perasaan aku sekeras batu untuk orang sekeliling? tegarkah aku melukai setiap perasaan yang selama ni aku jaga?

1 comments:

New MooN November 25, 2008 at 2:46 AM  

Im sory..
Im realy2 sory..
I still love u..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP