Followers


familia

familia

mOsHi2


TerLupa

>> Thursday, November 06, 2008

pagi ni aku pegi opis lenggang mak kangkung. selalunyer aku selalu rantai kan leher aku ngan kad access kan.. but unfortunately arinih aku terlupa la... ni sume gegara aku terkalut pagi tadi. hampeh tol.. aku leh sedar aku tertinggal pun bile betul betul dah menapak sampai kat depan pintu bilik data center.. adoi.. so terpaksa la turun g kat lobby mintak pas sementara untuk aku masuk data center.. nak tak nak terpaksela aku bagi ic aku kat pak guard.. wah dah rupe pelawat dah..

dah dapt pas aku pun naik ler.. but tak leh masuk.. baru tingat pas tu valid pas kul 8.15 .. ape lah.. so nak tak nak aku tunggu la sampai ader guard naik atas baru aku leh ikot masuk.. adelah dalam 15 minit aku tunggu kan.. mujur ader guard ni naik untuk lapor diri... then dia kuar balik untuk sarap kot. so aku tunggu lah kat tempat guard until senior aku datang.baru leh masuk dalam bilik server..

sumer ketawakan aku sebab terlupa bawak kad kan.. takpelah.. nak wat camner kan.. hihihihihi

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP