Followers


familia

familia

mOsHi2


terapi diri

>> Monday, November 10, 2008

arinih aku sempatla nak manjakan diri aku ni dengan shopping.. hehheh.. bukan pe sekadar untuk hiburkan hati aku kan,... pas balik kedah aku taknak pikir sangat tentang kesihatan atok aku. bukan aku langsung tak mopikir ..but kalau boleh hope taknak la benda ni influence aku kan.. coz aku nak ngadap paper dis wik.. sodengan adanya jagaan mama kat sana yang leh tgk condition atok so hope sangat dapat bantu dia kan..

arinih aku sempatlah memboros.. wahh.. ayat mmg tak leh bla....... bukan boros but untuk spent some money untuk beli barang barang yang dah habis stok kan.....!!! pepagi cam biase lah aku sarap dulu ngan adamn angah kat royal bintang...warung jer.. hihihihi..gila ape nak sarap kat hotel kan...budjet tak cukup agi. then cari sandal untuk gantikan sandal terompah aku yang tgh meyiksa kaki aku kan...so awal awal lagi aku da masuk peberet shop aku fabiano ricco..untuk cari sandal baru.. tak amik byk mase sangat sebab setiap design dia ngam ngan taste aku kan..so pas try 4 5 sandal yang dah di short listkan aku sambar sandal merah.. hehheheh cantik.. tapi sayang arinih sumer aktiviti aku. aku tak amik gambo sangat.....

dapat je sandal..terus pakai la kan..tak nyempat ag dah..then lepak timesquare coz adam nak cari baju dia, but angah time ni dah angkat kaki dulu coz nak siapkan pojek circut kan..so adam ajak aku main themepark..hheheheh suke!!!!
3jam kat dalam tu main sampai naik pening. mcm mcm game e..kitaorg blasah..sampaikan game untuk budak2 pun aku beduk..hehehe last sekali baru lah naik roller .coaster .. mmg aku takmo naik ag dah.... cuak.. sebab aku kan tak cukup berat,,rase diri ni terbang kejap.. mcm tak terpelanting ajer.. mujur adam gripaku kan,,,hihihihi

pasje main theme park..angah datang and time nih kitaorgsambung shopping.. aku plak agaknyer dah meroyan kasut kan.. sampai 3 pasang kasut aku beli..angah 1 pasang tu pun puas aku n angah masuk setiap kedai kasut yang ada.. cian adam... then sambil2 tu adam pun mulakan sesi menshopping baju.. mujurlah kali ni dia tak banyak demand mcm time raya last year.kalau tak adoiiiiii mmg aku dok kat bangku la..hahhaha dia sambar 2 helai baju.pastu kitaorg pun gerak untuk balik sebab dah mlm kan.. sampai tak hengat nak makan shopping punya pasal...

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP