Followers


familia

familia

mOsHi2


what about now?

>> Thursday, November 27, 2008

untuk aku mulakan entry ni... sebenarnya aku masih ragu ragu berbelah bagi .... segala mcam perasaan yang ado.. tengahari tadi adam tepon.. aku tak tau la nape aku jadi mcm ni... kejam sangat ke aku nih?...... nape aku tegar buat dia mcm tuh? jahat sangat ke aku? susah sebenarnya aku nak luahkan ape aku rase dalam hati nih.... ahhh....

ego sangat ke aku nih? nape ae aku jadi mcm ni? hilang sudah ke rase sayang tu terhadap dia? hmmm.... buntu aku.. terperangkap dengan permainan emosi ni amat melemaskan aku... aku amat sayang dia.. tapi jujur aku cakap ada beberapa perkara yang aku rase aku tak boleh terima dengan cara dia.... terase mcm di kongkong . seolah olah mcm king control...

ermmm ntahler.. aku kusutttttt sangat..

end...............................

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP